Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tar ikke kunde og skadebehandler på taksteringsverksted på alvor. De tar skader SOM KAN KOMME i betraktning når de fastsetter hva de skal betale for når en skade er kommet på bilen.
Takk for at du sier ifra. Jeg skjønner godt at du reagerer når du opplever at både du og verkstedet ikke blir tatt på alvor. Ved vurdering av en skade skal vi ta utgangspunkt i det som faktisk har skjedd, ikke det som eventuelt kan skje. Slik du beskriver saken høres dette ut som noe vi bør se nærmere på. Skriv gjerne til oss i skadesaken din, så kan vi gå gjennom vurderingene på nytt: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Du kan også klage hvis du ønsker en ny gjennomgang av hele saken: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Hilsen Mathias
Thank you for giving us excellent service. Will always use Gjensidige. Cannot recommend it highly enough. From the processing time, to simplicity, customer service and app. It is all amazing!
Thank you so much for an amazing review, Govardhan. It means a great deal to us that you have lived in many countries and still feel that we are the best. Knowing that the processing time, simplicity, customer service and the app all work so well for you is exactly what we aim for every day. We truly appreciate your recommendation and look forward to being here for you as a customer in the future. Best regards Mathias
Ryddig saksbehandling, god service, rask behandling og god dekning. Veldig fornøyd.
Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding, Paul. Det er flott å høre at du opplever skadesaken som ryddig, rask og med god service og dekning. Slik skal det kjennes når du trenger oss. Si gjerne ifra hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vi står klare. Hilsen Mathias
Lett å melde skade å få hjelp. Oversiktlig å greit hva som er forsikret og hva forsikringen ikke omhandler
Tusen takk for en fin tilbakemelding, Morten. Det er veldig hyggelig å høre at du har vært kunde hos oss helt siden den første mopeden, og at du opplever skadehåndtering og oversikt over forsikringene som enkelt og greit. Slik skal det føles. Bare si ifra hvis du trenger hjelp med noe. Vi er alltid klare til å bidra. Hilsen Mathias
Behandling av skadeoppgjør etter veterinærbesøk er noe av det beste og mest proffe jeg har vært borti. Rette og slett fantastisk
Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding. Det er utrolig hyggelig å høre at du opplever skadeoppgjøret etter veterinærbesøket som noe av det beste og mest profesjonelle du har vært borti. Slik skal det kjennes når du trenger oss. Gi gjerne beskjed hvis det dukker opp noe mer. Vi er alltid klare til å hjelpe deg og dyret ditt videre. Hilsen Mathias
Rask og effektiv forsikringsordning, men kunne fint tildelt litt fler behandlinger i første runde
Tusen takk for en fin tilbakemelding, Rolf. Det gleder oss å høre at du opplever forsikringsordningen som rask og effektiv. Slik skal det føles når du trenger oss. Innspillene dine tar vi med oss videre. De hjelper oss å bli enda bedre. Hilsen Mathias
Bra behandling og oppfølging. Tok litt tid for min første kiropraktor å få sendt hans henvisning til meg angående flere behandlingstimer slik at jeg kunne få søke til dere om flere behandlingstimer med hans henvisning.
Tusen takk for fin tilbakemelding, Baard. Det er fint å høre at du opplevde både god behandling og god oppfølging hos oss. Samtidig skjønner jeg godt at det ble litt ekstra venting når henvisningen tok tid å komme frem. Slike forsinkelser kan skape unødvendig stopp i løpet, og dette er noe vi alltid ønsker å unngå. Innspillet ditt tar vi med oss. Det hjelper oss å jobbe enda smartere og sørge for at ting flyter bedre neste gang. Hilsen Mathias