Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forsikringssaken min ble positivt avgjort på veldig kort tid. Veldig lett å legge inn saken på Gjensidiges hjemmeside.
Hei Inger, Så hyggelig å høre at du fikk en så god opplevelse! Vi jobber for at det skal være enkelt å melde inn saker, og at du får raskt svar. Takk for at du deler – slike tilbakemeldinger gir oss ekstra energi til å fortsette å gjøre en god jobb. Hilsen Kristian
Jeg skrev omtalen på bakgrunn av tap av bilnøkler, men jeg er veldig godt fornøyd også med de andre forsikringene.
Hei Arvid, Tusen takk for at du deler erfaringen din! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd både med hjelpen du fikk da bilnøklene ble borte, og med de andre forsikringene dine hos oss. Vi ønsker å gjøre det enkelt og trygt for deg, uansett hva du trenger hjelp til. Hilsen Kristian
Føler at jeg er dårlig behandling etter så mange år jeg har vært kunde hos dere
Hei Torhild, Takk for at du sier ifra om hvordan du har opplevd saken din. Det er leit å høre at du føler deg dårlig behandlet, spesielt når du har vært kunde hos oss i mange år. Slik skal det ikke være, og vi ønsker at alle skal føle seg godt ivaretatt – uansett hvor lenge de har vært hos oss. Vit at du alltid kan klage slik at vi kan se på saken din på nytt. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Hilsen Kristian
Rask og profesjonelle i behandlingen av saker. Kan anbefales
Hei Andresen, Så hyggelig å lese tilbakemeldingen din! Tusen takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det betyr mye å høre at du er fornøyd med både tempoet og profesjonaliteten vår. Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt og trygt for kundene våre. Hjertelig takk for anbefalingen! Vennlig hilsen Kristian
Kanskje ikke aller billigst, men blandt de beste på oppgjøret nå du bruker de.
Hei Karl, Tusen takk for at du deler din erfaring! Vi vet at pris er viktig, men vi mener det er minst like viktig å være der når du trenger oss. At du opplever oss som blant de beste på oppgjør, betyr mye for oss. Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt og trygt å være kunde hos oss. Takk for tilliten – og for at du valgte oss! Ha en trygg og fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Svært raskt saksbehandling og oppgjør.Anbefales på det sterkeste
Hei Klaus, Tusen takk for en strålende tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at du opplevde rask saksbehandling og oppgjør hos oss. Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt og trygt for kundene våre, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra energi. Takk for anbefalingen – det setter vi stor pris på! Ha en flott dag videre! Vennlig hilsen Kristian
ikke hørt noe fra dere om tilbakebetaling av ekstrautgifter ved uhellet
Hei Odd, Takk for at du sier ifra. Dette skal vi finne ut av. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, så sjekker vi saken din og hvorfor du ikke har fått svar. Vi ønsker at alle skal få god oppfølging, og vi tar dette på alvor. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian