Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er svært fornøyd med kontakten med Gjensidiges Alarmsentral, som har veldig hyggelige ansatte, som kan sine saker, og var til stor og helt nødvendig hjelp i en krevende sykdomsperiode.
Hei Trygve, Tusen takk for at du deler opplevelsen din! Det varmer å høre at du fikk god og nødvendig hjelp fra Alarmsentralen vår i en krevende periode. Vi er stolte av de dyktige og omsorgsfulle folkene som jobber der, og det betyr mye for oss å vite at de gjorde en forskjell for deg. Vi ønsker deg alt godt fremover, og er alltid her hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
Lett å få kontakt med. Synd med to forskjellige info,men alt gikk bra. Lett forstålig å sende skademelding.
Hei May, Tusen takk for tilbakemeldingen din! Det er godt å høre at du opplevde det som enkelt å sende inn skademelding, og at du er fornøyd med hjelpen du fikk. Samtidig forstår jeg at det kan være forvirrende å få to ulike beskjeder. Vi tar med oss dette videre, slik at vi kan bli enda tydeligere neste gang. Vi setter stor pris på at du deler erfaringen din med oss. Vennlig hilsen Kristian
Make sure to compare what you have agreed on with the sales person to what you actually have on your insurance policies during the first 14 days!
Hei Habib, Takk for at du deler et viktig tips! Det er alltid lurt å sammenligne det du har avtalt med oss med det som faktisk står i forsikringsbeviset ditt. Slik kan du være trygg på at forsikringen dekker det du forventer, og at alt stemmer med det du har blitt enig om. Har du spørsmål eller oppdager noe som ikke stemmer, er du alltid velkommen til å ta kontakt med oss. Vennlig hilsen Kristian
Raskt oppgjør uten mye rot frem og tilbake. Enkelt å finne fram på nett
Hei Tore, Tusen takk for en strålende tilbakemelding! Det gleder oss å høre at du opplevde prosessen som enkel og rask, og at det var lett å finne frem på nett. Vi jobber hver dag for å gjøre det så smidig som mulig for deg, så slike ord betyr mye for oss. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele erfaringen din. Vennlig hilsen Kristian
Alt er tilfredsstillende! Kort behandlingstid og profesjonelle kundebehandlere.
Hei Ole, For en fantastisk tilbakemelding! Vi blir ekstra glade når du trekker frem både kort behandlingstid og profesjonelle kundebehandlere. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves å være kunde hos oss. Tusen takk for at du anbefaler oss videre. Vennlig hilsen Kristian
Kjapp og enkel behandling. God kundeservice og enkel å komme i kontakt med. Problemløsere
Hei Barbro, Så hyggelig å høre at du er kjempefornøyd! Vi blir ekstra stolte når du trekker frem både rask behandling, god kundeservice og at det er enkelt å komme i kontakt med oss. Det er nettopp slik vi ønsker at det skal føles å være kunde hos oss – trygt, enkelt og løsningsorientert. Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian
Alt fungerte bra. Leigebil vart levert reperasjon fint utførd. Ingen ting å sette fingeren på.
Hei Paul, Så godt å høre at alt fungerte som det skulle! Vi blir glade når du forteller at både leiebil og reparasjon gikk knirkefritt, og at du ikke har noe å sette fingeren på. Slik skal det være – enkelt, trygt og problemfritt. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Vennlig hilsen Kristian