Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har god erfaring med Gjensidige. Rask behandling.
Hei Ken Takk for tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du har gode erfaringer med oss, og at behandlingen gikk raskt. Slik skal det være når du trenger hjelp. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Enkel og grei. Selskapet var også lett å forholde seg til når skaden først var skjedd.
Hei Margareth Takk for den fine tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du opplever oss som enkle og greie å forholde deg til, også når skaden først har skjedd. Da vet vi at prosessen fungerer slik den skal. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Effektiv håndtering fra veterinærbesøk til refusjon
Hei Stig Takk for den fine tilbakemeldingen. Det er godt å høre at hele prosessen, fra veterinærbesøk til refusjon, ble håndtert effektivt. Det skal flyte smidig, og det er fint å vite at du opplevde det slik. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Jeg er godt fornøyd med behandlingen jeg fikk etter stormen Amy.
Hei Helge Takk for at du deler erfaringen din. Det er godt å høre at du er fornøyd med behandlingen du fikk etter stormen Amy. Når uværet rammer, er det viktig for oss å være raske, tydelige og til stede, så dette setter vi stor pris på å høre. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Meget god kundeservice. Rask behandling. Enkelt å følge sakens gang på nettet.
Hei Øyvind Takk for den fine tilbakemeldingen. Veldig kjekt å høre at du opplevde kundeservicen som god, at behandlingen gikk raskt, og at det var enkelt å følge saken på nettet. Da vet vi at løsningene våre fungerer slik de skal. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Eg opplevde god oppfølging og informasjon undervegs. Det var nyttig at Gjensidige hadde lokal røyrleggjar som kunne føljga opp.
Hei Vigleik Takk for den fine tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du opplevde god oppfølging og tydelig informasjon underveis. Fint også at den lokale rørleggeren gjorde oppfølgingen enklere for deg. Samspill lokalt gir ofte de beste løsningene. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Rask og god behandling av skadesak ifm travhest. Dyreklinikken sendte inn saken for direkte oppgjør og det gikk kort tid før jeg fikk brev fra Gjensidige om at saksbehandling var ferdig.
Hei Jan Takk for at du deler erfaringen din. Det er godt å høre at skadesaken ble raskt og ryddig behandlet, og at direkte oppgjør med dyreklinikken fungerte som det skulle. Da skal det gå effektivt, også når det gjelder travhest. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara