Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Effektiv håndtering fra veterinærbesøk til refusjon
Hei Stig Takk for den fine tilbakemeldingen. Det er godt å høre at hele prosessen, fra veterinærbesøk til refusjon, ble håndtert effektivt. Det skal flyte smidig, og det er fint å vite at du opplevde det slik. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Jeg er godt fornøyd med behandlingen jeg fikk etter stormen Amy.
Hei Helge Takk for at du deler erfaringen din. Det er godt å høre at du er fornøyd med behandlingen du fikk etter stormen Amy. Når uværet rammer, er det viktig for oss å være raske, tydelige og til stede, så dette setter vi stor pris på å høre. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Meget god kundeservice. Rask behandling. Enkelt å følge sakens gang på nettet.
Hei Øyvind Takk for den fine tilbakemeldingen. Veldig kjekt å høre at du opplevde kundeservicen som god, at behandlingen gikk raskt, og at det var enkelt å følge saken på nettet. Da vet vi at løsningene våre fungerer slik de skal. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Eg opplevde god oppfølging og informasjon undervegs. Det var nyttig at Gjensidige hadde lokal røyrleggjar som kunne føljga opp.
Hei Vigleik Takk for den fine tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du opplevde god oppfølging og tydelig informasjon underveis. Fint også at den lokale rørleggeren gjorde oppfølgingen enklere for deg. Samspill lokalt gir ofte de beste løsningene. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Rask og god behandling av skadesak ifm travhest. Dyreklinikken sendte inn saken for direkte oppgjør og det gikk kort tid før jeg fikk brev fra Gjensidige om at saksbehandling var ferdig.
Hei Jan Takk for at du deler erfaringen din. Det er godt å høre at skadesaken ble raskt og ryddig behandlet, og at direkte oppgjør med dyreklinikken fungerte som det skulle. Da skal det gå effektivt, også når det gjelder travhest. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Tungvint når man først får forsikringspenger. En måned etterpå kommer en faktura på egenandel på samme beløp som man da må betale inn. Dette kunne enkelt forsikringen ha ordnet FØR penger ble betalt ut.
Hei May Takk for at du deler opplevelsen din. Vi forstår godt at dette oppleves tungvint og unødvendig komplisert. Slik er ordningen i dag. Vi betaler først ut erstatningen for skaden. Egenandelen faktureres i etterkant. Det er ment å gjøre utbetalingen rask, men vi ser at det for mange føles lite logisk når beløpene kommer så tett på hverandre. Her er vi enige i at det kunne vært løst på en enklere måte. Tilbakemeldingen din er både tydelig og nyttig, og den tar vi med oss videre. Målet vårt er at det skal være enkelt å få oppgjør, også når egenandel er med i bildet. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara
Fikk en veldig rask og enkel saksgang. Godt fornøyd.
Hei Marianne Takk for tilbakemeldingen din. Så fint å høre at du opplevde saksgangen som rask og enkel, og at du er godt fornøyd. Det er akkurat slik vi vil at det skal fungere. Ønsker deg en fin dag videre. Vennlig hilsen Sara