Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke oppgradering underveis i saken da den tok 8 uker behandlingstid, når det var beregnet 3-5.
Hei, Alexander! Dette forstår jeg godt at er skuffende. Når en sak tar vesentlig lengre tid enn det som først er forventet, skal du i det minste få gode og jevnlige oppdateringer underveis. Å være i uvisshet i åtte uker er ikke en god kundeopplevelse. Når det er mye å gjøre hos oss, kan behandlingstiden bli lengre enn normalt. Men da har vi et ekstra ansvar for å holde deg informert. Her har vi ikke vært gode nok. Takk for at du gir oss en tydelig og viktig tilbakemelding. Hilsen Marcus
Alltid tilstede for kunden med meget god informasjon.
Hei, Lucy! Så godt å høre at du opplever oss som tilstede og tydelige, med informasjon som faktisk hjelper. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal føles når du trenger oss. Veldig hyggelig at du deler dette med oss. Hilsen Marcus
Hyggelige kundebehandlere og rask behandling av saker
Hei, Astrid! Så hyggelig å høre at du opplevde kundebehandlerne som hyggelige og at sakene dine ble behandlet raskt. Det er akkurat slik møtet med oss skal føles. Takk for en veldig fin tilbakemelding. Hilsen Marcus
Rask og ubyråkratisk behandling i forbindelse med en reise spm måtte avlyses pga sykdom. Anbefales!
Hei, Gjermund! Så bra å høre at saken ble løst raskt og ubyråkratisk, selv om reisen måtte avlyses på grunn av sykdom. Når noe slikt skjer, er det ekstra viktig at hjelpen er enkel, tydelig og effektiv. Veldig hyggelig at du anbefaler oss videre. Hilsen Marcus
Man betaler for hva man får tilbake. Alltid verdt pengene med god forsikring
Hei, Johnny! Så godt å høre at du opplever forsikringen som verdt pengene. En god forsikring skal gi trygghet tilbake når det gjelder, og det er fint å vite at du kjenner på nettopp det. Setter stor pris på at du deler denne erfaringen. Hilsen Marcus
Dekket mine behov på en utmerket måte. Enkelt å melde skade rask respons og oppgjør!
Hei, Ståle! Så godt å høre at forsikringen fungerte utmerket for deg. Enkelt å melde skade, rask respons og et oppgjør som kommer fort på plass er akkurat det vi jobber for å levere. Veldig hyggelig at du deler denne erfaringen med oss. Hilsen Marcus
Hadde time hos bilverksted på fredag, på torsdag startet ikke bilen. Måtte ringe for å få kjørt bilen til verksted. Oppdraget fullført til min fulle tilfredshet.
Hei, Åse! Så godt å høre at bilbergingsoppdraget ble løst raskt og passet perfekt inn med verkstedtimen din. Når bilen stopper uventet, er det ekstra viktig at hjelpen kommer når den skal og at jobben blir gjort skikkelig. Hyggelig å høre at du er fullt ut fornøyd med hjelpen du fikk. Hilsen Marcus