Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelige kundebehandlere og rask behandling av saker
Hei, Astrid! Så hyggelig å høre at du opplevde kundebehandlerne som hyggelige og at sakene dine ble behandlet raskt. Det er akkurat slik møtet med oss skal føles. Takk for en veldig fin tilbakemelding. Hilsen Marcus
Rask og ubyråkratisk behandling i forbindelse med en reise spm måtte avlyses pga sykdom. Anbefales!
Hei, Gjermund! Så bra å høre at saken ble løst raskt og ubyråkratisk, selv om reisen måtte avlyses på grunn av sykdom. Når noe slikt skjer, er det ekstra viktig at hjelpen er enkel, tydelig og effektiv. Veldig hyggelig at du anbefaler oss videre. Hilsen Marcus
Man betaler for hva man får tilbake. Alltid verdt pengene med god forsikring
Hei, Johnny! Så godt å høre at du opplever forsikringen som verdt pengene. En god forsikring skal gi trygghet tilbake når det gjelder, og det er fint å vite at du kjenner på nettopp det. Setter stor pris på at du deler denne erfaringen. Hilsen Marcus
Dekket mine behov på en utmerket måte. Enkelt å melde skade rask respons og oppgjør!
Hei, Ståle! Så godt å høre at forsikringen fungerte utmerket for deg. Enkelt å melde skade, rask respons og et oppgjør som kommer fort på plass er akkurat det vi jobber for å levere. Veldig hyggelig at du deler denne erfaringen med oss. Hilsen Marcus
Hadde time hos bilverksted på fredag, på torsdag startet ikke bilen. Måtte ringe for å få kjørt bilen til verksted. Oppdraget fullført til min fulle tilfredshet.
Hei, Åse! Så godt å høre at bilbergingsoppdraget ble løst raskt og passet perfekt inn med verkstedtimen din. Når bilen stopper uventet, er det ekstra viktig at hjelpen kommer når den skal og at jobben blir gjort skikkelig. Hyggelig å høre at du er fullt ut fornøyd med hjelpen du fikk. Hilsen Marcus
Gjensidige leverer til terningkast 6 på reiseforsikringen. Løp og kjøp!
Hei, Susanne! Terningkast 6 på reiseforsikringen tar vi med oss med et stort smil. Når du opplever hjelpen som så god at du anbefaler oss videre, vet vi at vi har levert når det virkelig gjelder. Dette var skikkelig motiverende å lese. Hilsen Marcus
Utrolig rask respons på innmeldt skade og meget rask saksbehandling og utbetaling av erstatning
Hei, Trond! For en tilbakemelding å få. Utrolig rask respons, kjapp saksbehandling og rask utbetaling er akkurat slik det skal fungere når du melder skade. Da vet vi at vi har truffet godt. Dette ga oss ekstra energi i hverdagen. Takk for at du delte skrytet med oss. Hilsen Marcus