Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig enkelt å melder fra. Rask behandlingstid. Alt i alt tip top
Hei Sah, Så flott å høre at du opplevde det som enkelt å melde fra, og at behandlingstiden var rask. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være – enkelt, effektivt og trygt for deg som kunde. Takk for at du deler opplevelsen din med oss! Vennlig hilsen Kristian
Alltid grei kundebehandling, Setter pris på tilbakemelding til kunde.
Hei Arnt, Tusen takk for gode ord! Det er veldig hyggelig å høre at du opplever kundebehandlingen som grei, og at du setter pris på tilbakemeldingene fra oss. Vi ønsker å være til stede og gi deg den oppfølgingen du trenger, hver gang du tar kontakt. Vi setter stor pris på at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Kristian
Beste forsikringsselskap i Norge, rask søknadsbehandling.
Hei Mamon, For en fantastisk tilbakemelding! Det gjør oss stolte å høre at du mener vi er det beste forsikringsselskapet i Norge, og at du er fornøyd med hvor raskt vi behandler søknader. Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt og trygt for deg, og slike ord gir oss ekstra energi. Tusen takk for at du deler opplevelsen din med oss. Vennlig hilsen Kristian
Forsikringen har dårlige natur skade forsikringer å tilbyde og all for høy egenandel!
Hei Per, Takk for at du deler din opplevelse. Jeg forstår at du er misfornøyd med vilkårene for naturskadeforsikring og egenandelen. Vi ønsker alltid å tilby løsninger som gir trygghet, og det er viktig for oss å høre når noe ikke oppleves som godt nok. Vilkår og egenandeler for naturskade er i stor grad regulert av myndighetene, men vi tar tilbakemeldingen din på alvor og jobber kontinuerlig med å forbedre oss. Vit at du alltid kan klage slik at vi kan se på saken din på nytt. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Takk for at du sier ifra. Vennlig hilsen Kristian
Imøtekommende og veldig hjelpsom. Alltid rask behandling.
Hei Inger, Tusen takk for så hyggelige ord! Det betyr mye for oss å høre at du opplever oss som imøtekommende og hjelpsomme, og at du får rask behandling. Vi ønsker å gjøre det enkelt og trygt for deg, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon. Vi setter stor pris på at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian
Rask og effektivt behandlet - 24 timer. Liten sak automatisk behandlet
Hei Bjørn, Så flott å høre at du fikk rask og effektiv behandling på reiseforsikringen din! Vi jobber for at det skal være enkelt og trygt å være kunde hos oss, og det er ekstra hyggelig når du opplever at små saker løses automatisk og raskt. Takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Kristian
Utmerket. Kjapp og god oppfølging på sak. Anbefales
Hei Linn, Tusen takk for en strålende tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at du opplever både rask og god oppfølging hos oss. Vi ønsker å være til stede når du trenger oss, og slike anbefalinger gir oss ekstra inspirasjon til å fortsette det gode arbeidet. Takk for at du deler din erfaring. Vennlig hilsen Kristian