Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Generelt raskt svar og raskt oppgjør . Litt problemer med å komme i kontakt med utførende firma som skulle gjøre utbedringen.
Takk for at du deler opplevelsen din, Jøran! Godt å høre at du opplevde rask respons og oppgjør. Vi tar med oss innspillet ditt om kontakten med firmaet, for det er viktig at hele prosessen flyter godt. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Hilsen Marcus
Har bare postitivt ting å bemerke. Saksbehandler ordnet med alt.
Så godt å høre, Elsa! Vi ønsker å gjøre det enkelt for deg, og det er flott at saksbehandleren tok hånd om alt. Tusen takk for at du deler erfaringen din med oss. Hilsen Marcus
Uproblematisk og effektivt. Svarte til forventningene
Så bra å høre, Robert! Vi ønsker at prosessen skal være enkel og effektiv, og det er hyggelig at vi svarte til forventningene dine. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din. Hilsen Marcus
Bytte av frontrute etter skade. Ingen problem og rask behandling
Så godt å høre, Terje! Vi ønsker at det skal være enkelt å få ordnet frontruten, og det er flott at alt gikk problemfritt og raskt for deg. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Hilsen Marcus
Dere er nødvendige og flinke. Når "nøden" (skaden) er størst er hjelpen nærmest.
Så hyggelig å høre, Dorthe! Vi ønsker å være der når du trenger oss som mest, og det er godt å vite at du opplevde hjelpen som både nær og god. Vi setter stor pris på at du deler opplevelsen din. Hilsen Marcus
Rask og god behandling. Overføring av skadebeløp ble raskt overført
Hei Jan, Så godt å høre at du fikk rask og god hjelp da du trengte veihjelp! Vi vet hvor viktig det er at alt går smidig, og at oppgjøret kommer raskt på plass. Takk for at du deler opplevelsen din – det setter vi stor pris på. Hilsen Kristian
God og effektiv fra første kontakt til ferdigbehanling
Så bra å høre, Tore! Det betyr mye for oss at du har hatt gode erfaringer gjennom mange år, og at prosessen fungerte godt fra start til slutt. Tusen takk for at du deler opplevelsen din med oss. Hilsen Marcus