Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kunne i vært gjort på en enklere å grei måte. Oppgjøret på konto kun tre dager etter registrering av skade.
Hei Tom, Så hyggelig å høre at du er super fornøyd! Vi vet hvor viktig det er at ting går enkelt og raskt når uhellet først er ute. At oppgjøret kom på konto bare tre dager etter registrering, er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Takk for at du deler opplevelsen din med oss – det gir oss ekstra motivasjon til å fortsette å gjøre det enkelt for kundene våre. Vennlig hilsen Kristian
rask behandling og rimlig forsikringveldig hyggelig når jeg ringer til døm så veldig bra
Hei Finn, Tusen takk for en så hyggelig omtale! Det er veldig fint å høre at du opplever rask behandling, rimelige forsikringer og at du blir møtt med hyggelig service når du ringer oss. Vi ønsker at det skal være enkelt og trygt å være kunde hos oss, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra energi i hverdagen. Vennlig hilsen Kristian
Vi har all vår forsikring hos Gjensidige og trenger vi å endre eller har spørsmål, får vi god service. Vi har hatt få uhell eller skader, men nylig var det en hendelse og den ble raskt behandlet av Gjensidige.
Hei Inger, Tusen takk for at du deler opplevelsen din med oss! Det er veldig hyggelig å høre at du føler deg trygg på oss, og at du får god service når du har spørsmål eller ønsker å endre noe. Ekstra fint er det å høre at vi var raske da du nylig hadde en hendelse. Vi setter stor pris på tilliten du viser oss, og vi skal fortsette å gjøre vårt beste for deg og dine. Vennlig hilsen Kristian
Stort sett meget fornøyd. Når man treng hjelp efter skade
Hei Margit, Tusen takk for at du deler erfaringen din! Det er veldig fint å høre at du stort sett er meget fornøyd, og at du har fått hjelp når du har trengt det etter skade. Vi ønsker alltid å være der for deg når du trenger oss, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon. Vennlig hilsen Kristian
Behandlingen gikk kjapt og greit og erstatning kom fort
Hei Tore, Tusen takk for at du deler opplevelsen din! Det er veldig godt å høre at behandlingen gikk raskt og greit, og at erstatningen kom fort. Vi ønsker at du skal føle deg trygg og ivaretatt når uhellet er ute, og slike tilbakemeldinger betyr mye for oss. Vennlig hilsen Kristian
Rask handsaming av skadesaker, får alltid god infomasjon året rundt
Hei Målfrid, Tusen takk for en så positiv tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at du opplever rask behandling av skadesaker og får god informasjon gjennom hele året. Vi jobber for at du skal føle deg trygg og ivaretatt, uansett når du trenger oss. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Vennlig hilsen Kristian
Nei. Er misfornøyd med nesten alt, betaler hver mnd å når ting skjer å det ikke er min skyld så er jeg lite imponert
Hei Morten, Takk for at du deler hvordan du opplever oss. Jeg forstår godt at det føles frustrerende når du betaler for forsikring hver måned, men ikke får hjelpen du forventer når noe skjer – spesielt når det ikke er din skyld. Slik skal det ikke oppleves. Vit at du alltid kan klage slik at vi kan se på saken din på nytt. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Vi ønsker å gjøre det bedre for deg, så ta gjerne kontakt hvis du vil snakke mer om saken din. Vennlig hilsen Kristian