Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask handsaming av skadesaker, får alltid god infomasjon året rundt
Hei Målfrid, Tusen takk for en så positiv tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at du opplever rask behandling av skadesaker og får god informasjon gjennom hele året. Vi jobber for at du skal føle deg trygg og ivaretatt, uansett når du trenger oss. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Vennlig hilsen Kristian
Nei. Er misfornøyd med nesten alt, betaler hver mnd å når ting skjer å det ikke er min skyld så er jeg lite imponert
Hei Morten, Takk for at du deler hvordan du opplever oss. Jeg forstår godt at det føles frustrerende når du betaler for forsikring hver måned, men ikke får hjelpen du forventer når noe skjer – spesielt når det ikke er din skyld. Slik skal det ikke oppleves. Vit at du alltid kan klage slik at vi kan se på saken din på nytt. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Vi ønsker å gjøre det bedre for deg, så ta gjerne kontakt hvis du vil snakke mer om saken din. Vennlig hilsen Kristian
Meget trivelig betjening.Rask og fin orientering underveis i saken.
Hei Jan, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Det gleder oss å høre at du er godt fornøyd, og at du opplevde både trivelig betjening og god informasjon underveis. Vi ønsker alltid å gjøre det enkelt og trygt for deg – og slike ord gir oss ekstra motivasjon. Takk for at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian
Alt gikk helt som ønsket, ingen problemmer eller utfordringer, tusen takk
Hei Kato, Så godt å høre at alt gikk som ønsket, uten problemer eller utfordringer! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Tusen takk for hyggelige ord – det gir oss ekstra energi i hverdagen. Vennlig hilsen Kristian
Rask og effektiv hjelp/saksgang når gjensidige hadde fått det de trengte av info.
Hei Helge, Tusen takk for en tydelig og positiv tilbakemelding! Det er flott å høre at du opplevde både rask og effektiv hjelp da vi hadde fått informasjonen vi trengte. Vi ønsker alltid å gjøre prosessen enkel og smidig for deg. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Vennlig hilsen Kristian
Alltid rask behandling av dyktige og hyggelige kundebehandlere.
Hei Anita, Så hyggelig å lese tilbakemeldingen din! Det betyr mye for oss å høre at du opplever både rask behandling og møter dyktige, hyggelige kundebehandlere. Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt og trygt for deg – og slike ord gir oss ekstra motivasjon. Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian
Intuitivt og enkelt skjema for innmelding og rask behandling!
Hei Hans, Tusen takk for en energisk tilbakemelding! Vi blir glade når du opplever skjemaet som intuitivt og enkelt, og at behandlingen går raskt. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være – lettvint og effektivt fra start til slutt. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian