Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Brillen min var ødelagt i ferien min. Jeg viste brillen til Gjensidige, og hadde bokstavelig talt, pengene innenfor to dager på kontoen min. Utmerket!
De få gangene det har vært noe så har de stilt opp uten noe om og men.
Uklar faktura. Ingen faktura i internett-banken. Alt for høy prisstigninger fra år til år God service og trivelige folk, men blir fort for dyr.
Greit at de var billigst når vi sammenlignet i fjor og byttet selskap, men når de øker med ca 20 % neste år når avtalen automatisk fornyes er det ikke greit. Så oppfordrer folk til å sjekke hvert år.
To biler forsikret med NAF rabatt hos Gjensidige. Mor er litt uheldig og må bytte forskjerm. Bonustap fra 75 til 70%. Sånn er livet. MEN når faktura for ny periode kommer har altså totalprisen steget med 35%! Det er for mye, Gjensidige unnskylder med liten justering. Klarer ikke helt å se logikken her og velger naturlig nok å flytte mine forsikringer.
Jeg får se ko jeg får til tilbud og dekning. Dette er for og sjekke pris på andre forsikringer.
Har vært fornøyd med Gjensidige. Har gitt meg konkurransedyktige tilbud når jeg har spurt om det. Rabatt gjennom NJFF. For høy prisstigning fra et år til neste. Ca. 8 % prisstigning. Noe som er for høyt.