Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gjensidige er helt super på heste forsikring. Kjappe oppgjør å svar.
Tusen takk for en strålende tilbakemelding, Kaja. Det er utrolig hyggelig å høre at du opplever hesteforsikringen vår som super, med raske svar og kjappe oppgjør. Akkurat slik ønsker vi at det skal føles når du trenger oss. Gi gjerne beskjed hvis det dukker opp noe nytt. Vi er alltid klare til å hjelpe deg og hesten din. Hilsen Mathias
Raskt og effektivt fra meldt skade og frem til saken var ferdig behandlet.
Takk for at du deler erfaringen din, Odd. Det er veldig fint å høre at skaden ble håndtert raskt og effektivt helt fra du meldte den til saken var ferdig behandlet. Slik skal det kjennes når du trenger oss. Gi gjerne beskjed hvis vi kan hjelpe deg med noe mer. Vi er alltid klare til å bidra. Hilsen Mathias
Veldig god kundeservice. Lett å komme i kontakt med saksbehandler gjennom feltet for utveksling av hva som har skjedd/ikke skjedd
Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding, Hans. Det er flott å høre at du opplever kundeservicen vår som veldig god, og at feltet for å utveksle informasjon med saksbehandler gjør det enkelt å holde saken i gang. Slik skal det være. Bare si ifra hvis det er noe mer du lurer på eller trenger hjelp med. Vi følger deg hele veien. Hilsen Mathias
Har alltid brukt Gjensidige, og har vel aldri hatt problemer av noko slag.
Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding, Kjell. Det betyr mye å høre at du har brukt oss gjennom mange år og aldri har opplevd problemer. Slik trygghet og tillit jobber vi hardt for å fortjene hver eneste dag. Gi gjerne beskjed hvis det er noe du lurer på eller trenger hjelp med. Vi er her for deg. Hilsen Mathias
Selskapet bryr seg lite om skadetilfelle på fritidsbolig som ligger i utkantstrøk. Vi ble sittende med alt ansvar når det kom til å dokumentere skadetilfellet, da takstmann ikke ønsket å reise ut til øya. Vi ble sittende med ansvaret for å sette i gang skadeforebyggende tiltak. Og saken ble avsluttet ved utbetaling av en symbolsk sum, som på langt nær dekker kostnadene ved reparasjon/nytt tak.
Takk for at du deler dette med oss, Trond. Jeg forstår veldig godt at du reagerer når du opplever at vi ikke stiller opp slik du forventer. Slik du beskriver prosessen med fritidsboligen, spesielt når det gjelder befaring og skadeforebyggende tiltak, er ikke slik vi ønsker at det skal oppleves. Når en takstmann ikke kan reise ut, skal vi likevel legge til rette for at du får den hjelpen du trenger for å dokumentere skaden. Det er også viktig for oss at du får en forklaring på hvorfor saken endte med summen den gjorde. Her ser vi at du sitter igjen med en følelse av å stå alene i prosessen, og det beklager jeg. Jeg anbefaler at vi går gjennom saken din på nytt. Skriv gjerne til oss direkte i skadesaken din, så kan vi få sett på vurderingene og om noe bør gjøres annerledes: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Vit også at du alltid kan klage hvis du ønsker en ny vurdering av hele saken. Det kan du lese mer om her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Takk for at du sier ifra, Trond. Slik tilbakemelding hjelper oss å bli bedre. Hilsen Mathias
Jeg er fornøyd med selskapet generelt og har alltid blitt møtt av hyggelige kundebehandler når man omsider kommer frem på telefon
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, Margaret. Det er veldig fint å høre at du er fornøyd og at du møter hyggelige folk når du ringer oss. Ventetid på telefon kan være krevende, så ekstra godt at opplevelsen er god når du kommer gjennom. Ta gjerne kontakt igjen hvis du trenger noe mer. Vi hjelper deg gjerne videre. Hilsen Mathias
Tar ikke kunde og skadebehandler på taksteringsverksted på alvor. De tar skader SOM KAN KOMME i betraktning når de fastsetter hva de skal betale for når en skade er kommet på bilen.
Takk for at du sier ifra. Jeg skjønner godt at du reagerer når du opplever at både du og verkstedet ikke blir tatt på alvor. Ved vurdering av en skade skal vi ta utgangspunkt i det som faktisk har skjedd, ikke det som eventuelt kan skje. Slik du beskriver saken høres dette ut som noe vi bør se nærmere på. Skriv gjerne til oss i skadesaken din, så kan vi gå gjennom vurderingene på nytt: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Du kan også klage hvis du ønsker en ny gjennomgang av hele saken: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Hilsen Mathias