Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Man betaler for hva man får tilbake. Alltid verdt pengene med god forsikring
Hei, Johnny! Så godt å høre at du opplever forsikringen som verdt pengene. En god forsikring skal gi trygghet tilbake når det gjelder, og det er fint å vite at du kjenner på nettopp det. Setter stor pris på at du deler denne erfaringen. Hilsen Marcus
Dekket mine behov på en utmerket måte. Enkelt å melde skade rask respons og oppgjør!
Hei, Ståle! Så godt å høre at forsikringen fungerte utmerket for deg. Enkelt å melde skade, rask respons og et oppgjør som kommer fort på plass er akkurat det vi jobber for å levere. Veldig hyggelig at du deler denne erfaringen med oss. Hilsen Marcus
Hadde time hos bilverksted på fredag, på torsdag startet ikke bilen. Måtte ringe for å få kjørt bilen til verksted. Oppdraget fullført til min fulle tilfredshet.
Hei, Åse! Så godt å høre at bilbergingsoppdraget ble løst raskt og passet perfekt inn med verkstedtimen din. Når bilen stopper uventet, er det ekstra viktig at hjelpen kommer når den skal og at jobben blir gjort skikkelig. Hyggelig å høre at du er fullt ut fornøyd med hjelpen du fikk. Hilsen Marcus
Gjensidige leverer til terningkast 6 på reiseforsikringen. Løp og kjøp!
Hei, Susanne! Terningkast 6 på reiseforsikringen tar vi med oss med et stort smil. Når du opplever hjelpen som så god at du anbefaler oss videre, vet vi at vi har levert når det virkelig gjelder. Dette var skikkelig motiverende å lese. Hilsen Marcus
Utrolig rask respons på innmeldt skade og meget rask saksbehandling og utbetaling av erstatning
Hei, Trond! For en tilbakemelding å få. Utrolig rask respons, kjapp saksbehandling og rask utbetaling er akkurat slik det skal fungere når du melder skade. Da vet vi at vi har truffet godt. Dette ga oss ekstra energi i hverdagen. Takk for at du delte skrytet med oss. Hilsen Marcus
Litt skuffet over byråkratiet ved skadebehandling av en liten skade
Hei, Erik! Skjønner godt at det er skuffende når en liten skade oppleves som unødvendig byråkratisk. Da har vi ikke gjort det enkelt nok. Små saker skal kjennes nettopp små også i behandlingen. Noe dokumentasjon og noen regler må vi forholde oss til, men innenfor det skal opplevelsen være ryddig og smidig. Når den ikke er det, tar vi tilbakemeldingen på alvor. Bra at du gir oss beskjed. Det hjelper oss å bli bedre. Hilsen Marcus
Tilbake betaling tar alt får lang tid, og det ser ut til at det enda lengere tid. Vi har alle forsikringer hos dere og forventer en bedre behandling.
Hei, Wilfried! Det er leit å høre at tilbakebetalingen tar så lang tid, og jeg forstår godt at forventningene er høyere når dere har samlet alle forsikringene hos oss. Da skal oppfølgingen være ryddig, tydelig og gå raskere enn det du beskriver. Her anbefaler jeg at du skriver direkte til oss i skadesaken din under Mine skadesaker. Da kan riktig team se på hvorfor det stopper opp og følge det videre: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Bra at du sier tydelig ifra. Det gir oss mulighet til å rette opp. Hilsen Marcus