Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde time hos bilverksted på fredag, på torsdag startet ikke bilen. Måtte ringe for å få kjørt bilen til verksted. Oppdraget fullført til min fulle tilfredshet.
Hei, Åse! Så godt å høre at bilbergingsoppdraget ble løst raskt og passet perfekt inn med verkstedtimen din. Når bilen stopper uventet, er det ekstra viktig at hjelpen kommer når den skal og at jobben blir gjort skikkelig. Hyggelig å høre at du er fullt ut fornøyd med hjelpen du fikk. Hilsen Marcus
Gjensidige leverer til terningkast 6 på reiseforsikringen. Løp og kjøp!
Hei, Susanne! Terningkast 6 på reiseforsikringen tar vi med oss med et stort smil. Når du opplever hjelpen som så god at du anbefaler oss videre, vet vi at vi har levert når det virkelig gjelder. Dette var skikkelig motiverende å lese. Hilsen Marcus
Utrolig rask respons på innmeldt skade og meget rask saksbehandling og utbetaling av erstatning
Hei, Trond! For en tilbakemelding å få. Utrolig rask respons, kjapp saksbehandling og rask utbetaling er akkurat slik det skal fungere når du melder skade. Da vet vi at vi har truffet godt. Dette ga oss ekstra energi i hverdagen. Takk for at du delte skrytet med oss. Hilsen Marcus
Litt skuffet over byråkratiet ved skadebehandling av en liten skade
Hei, Erik! Skjønner godt at det er skuffende når en liten skade oppleves som unødvendig byråkratisk. Da har vi ikke gjort det enkelt nok. Små saker skal kjennes nettopp små også i behandlingen. Noe dokumentasjon og noen regler må vi forholde oss til, men innenfor det skal opplevelsen være ryddig og smidig. Når den ikke er det, tar vi tilbakemeldingen på alvor. Bra at du gir oss beskjed. Det hjelper oss å bli bedre. Hilsen Marcus
Tilbake betaling tar alt får lang tid, og det ser ut til at det enda lengere tid. Vi har alle forsikringer hos dere og forventer en bedre behandling.
Hei, Wilfried! Det er leit å høre at tilbakebetalingen tar så lang tid, og jeg forstår godt at forventningene er høyere når dere har samlet alle forsikringene hos oss. Da skal oppfølgingen være ryddig, tydelig og gå raskere enn det du beskriver. Her anbefaler jeg at du skriver direkte til oss i skadesaken din under Mine skadesaker. Da kan riktig team se på hvorfor det stopper opp og følge det videre: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Bra at du sier tydelig ifra. Det gir oss mulighet til å rette opp. Hilsen Marcus
Svarer ikke på henvendelser og leser ikke hele spørsmålet. Må purre på svar. Får ikke svar heller på enkle spørsmål. Reiseforsikring har kun tlf nr kontakt.. burde ha en internett basert kontak mulighet som feks WhatsApp. I land utenfor europa er det ikke normalt å ha kontakt på dyr norsk tlf nr.
Hei, Lars! Dette skjønner jeg godt at oppleves frustrerende. Når du ikke får svar, må purre, og i tillegg føler at spørsmålene dine ikke blir lest skikkelig, da svikter vi på det viktigste. God tilgjengelighet og tydelig kommunikasjon. Du har også et helt reelt poeng når du er på reise utenfor Europa. Det er ikke ideelt å måtte bruke et norsk telefonnummer som kan bli dyrt. På reiseforsikring er telefon fortsatt hovedkanalen i akutte situasjoner, nettopp for å sikre rask hjelp og riktig medisinsk oppfølging. Samtidig ser vi at behovet for flere digitale kontaktmuligheter er der, og dette er innspill vi tar med oss videre. Når det gjelder manglende svar og oppfølging, er ikke det greit. Hvis dette fortsatt gjelder i din sak, anbefaler jeg at du skriver til oss direkte i skadesaken din under Mine skadesaker, slik at riktig team kan gå gjennom hva som har skjedd og hjelpe deg videre: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du deler konkrete og ærlige tilbakemeldinger. Det gir oss faktisk mulighet til å bli bedre. Hilsen Marcus
God informasjon og rask saksbehandling. Rask refusjon av utgifter.
Hei, Marianne! Det er godt å høre at reiseforsikringen ga deg trygghet etter en vond skade på reisen. Klar informasjon, rask saksbehandling og rask refusjon er ekstra viktig når situasjonen er vanskelig, så det er fint å vite at dette fungerte for deg. Takk for at du deler erfaringen din med oss. Hilsen Marcus