Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raske lösninger og skolerte personer. Kan anbefales.
Hei, Johne! Så hyggelig å høre at du har hatt en positiv opplevelse hos oss. Raske løsninger og fagfolk som kan det de holder på med er akkurat det du skal møte når du trenger hjelp. Takk for anbefalingen. Det setter vi stor pris på. Hilsen Marcus
Bra med utbytte. Bra med veldig rask hjelp. Har stort sett veldig god erfaring med Gjensidige.
Hei, Mona! Så fint å høre at du er godt fornøyd. Rask hjelp og utbytte som oppleves som bra er viktige deler av det å føle seg trygg som kunde. At du stort sett har veldig gode erfaringer med oss, betyr mye. Takk for at du tok deg tid til å dele dette. Hilsen Marcus
Forsikring stoler ikke og tro ikke på kunder når det skjer feil uten vilje. Og kunder er åpent og samarbeider for å finne ut og rette opp. Men til slutt reaksjoner og konsekvenser fra Gjensidige er urimelige og uforholdsmessig. Dessverre.
Hei, Arkadij! Jeg forstår godt at dette oppleves både urimelig og frustrerende. Når en feil skjer uten vilje, og du som kunde er åpen og samarbeidsvillig for å rydde opp, skal du bli møtt med dialog og forklaring. Ikke med reaksjoner som føles uforholdsmessige. Jeg anbefaler at du skriver direkte til oss i skadesaken din under Mine skadesaker. Der kan du forklare hvordan du opplevde prosessen og hvilke konsekvenser dette fikk for deg: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du sier tydelig ifra. Slike tilbakemeldinger tar vi på alvor. Hilsen Marcus
Enkelt og smertefritt - Akkurat slik vi kunder vil ha det.
Hei, Jarl! Sånn liker vi det. Enkelt, smertefritt og rett på sak. Når det fungerer akkurat slik du forventer som kunde, da har vi gjort jobben vår. Takk for at du delte en så presis og treffende tilbakemelding. Hilsen Marcus
Rask reaksjon i første omgang. Vi venter fortsatt på endelig svar nå vi har uttalelse fra tannlege.
Hei, Ingunn! Fint å høre at du fikk rask respons i første omgang, så satser vi på at du får raskt og endelig svar nå som du har sendt inn mer informasjon til oss. Bra at du deler status med oss. Hilsen Marcus
Det skjer det en forventer. Jeg har vert kunde i mange år. Dersom jeg ikke var fornøyd hadde jeg byttet selskap.
Hei, Bjarne! Det er godt å høre at ting fungerer som forventet, og at du har valgt å bli hos oss gjennom mange år. Det er et tydelig tegn på tillit, og det setter vi stor pris på. Veldig fint at du deler dette. Hilsen Marcus
Ha med deg kredittkort og telefon, du må stort sette hjelpe deg selv, Gjensidige er stort sette 24 timer for sene med det meste, skylder hele tiden på agenten i Bangkok
Hei, Erik! Dette er for dårlig, og jeg skjønner godt frustrasjonen din. Når du er på reise og trenger hjelp, skal du ikke sitte igjen med følelsen av at du må ordne alt selv, vente for lenge på svar eller bli sendt rundt mellom ulike ledd. Da svikter vi i det som er aller viktigst. Reisehjelp involverer ofte eksterne samarbeidspartnere i utlandet, men ansvaret er fortsatt vårt. Det skal ikke oppleves som at vi skylder på andre eller at hjelpen kommer for sent. Du skal få tydelig støtte og rask oppfølging, uansett hvor i verden du er. Det er viktig for oss å få høre om slike opplevelser, også når de er tøffe. Hilsen Marcus