Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Slett og dårlig kundeservice. Trodde at vi i Equinor hadde den beste reiseforsikringen, andre selskap betalte ut til de andre i reisefølget uten videre spørsmål. 😡😡😡😡😡
Hei Ove, takk for at du deler opplevelsen din. Vi beklager virkelig at du opplevde kundeservicen som dårlig – det er ikke slik det skal være. Siden dette er en åpen kanal, kan vi dessverre ikke gå inn i detaljer om saken her. Ta gjerne kontakt med oss via kundeservice eller innlogget område, så kan vi se på saken din på nytt og gi en tydelig forklaring på vurderingen. Hilsen Nina
Tok litt tud å få kontakt med skadebehandler, men når jeg først fikk kontakt gikk saken enkelt.
Hei Thor, takk for tilbakemeldingen. Beklager at det tok tid å få kontakt, og fint å høre at saken gikk enkelt da dere først var i dialog. Hilsen Nina
Alltid fornøyd. Både med oppfølging og leiebil. Den ville ikke være mitt førstevalg
Hei John, takk for tilbakemeldingen! Så fint å høre at du som regel er fornøyd – både med oppfølgingen og leiebil underveis. Om du ønsker å utdype hva som kunne gjort oss til førstevalget ditt, er du hjertelig velkommen til å ta kontakt med oss i en trygg kanal (kundeservice/innlogget side). Hilsen Nina
Manglende beskrivelse av naturskade og for lite info underveis.
Hei Arnstein, takk for tilbakemeldingen. Vi beklager at du opplevde mangelfull beskrivelse av naturskaden og for lite informasjon underveis. Slik skal det ikke være. Ta gjerne kontakt med oss via kundeservice/innlogget side, så ser vi gjerne nærmere på saken. Hilsen Nina
God behandling av oppstått problem anbefales. Profesjonell aktør som tok imot skaden og oppgjøret kom raskt på min konto
Hei Johnny, takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Det er godt å høre at du opplevde god behandling og raskt oppgjør :) Hilsen Nina
Veldig ukomplisert, rask og effektiv saksbehandling
Hei Pål, tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Så godt å høre at du opplevde saksbehandlingen som ukomplisert, rask og effektiv. Vi setter stor pris på at du deler erfaringen din. Hilsen Nina
Jeg kan ikke se at dere er opptatt av å sjekke de firma som dere har tillit til basert på pris og leveranser. Saken avsluttes uten at eier har vært med i loopen, og da er det ikke særlig tillitsskapende
Hei John, Takk for at du deler dette. Jeg forstår godt at det ikke oppleves tillitsskapende når saken avsluttes uten at du som eier har vært tydelig med i dialogen. Vi bruker samarbeidspartnere vi har avtaler med, og vi følger dem opp både på pris, kvalitet og leveranser. Samtidig er det viktig for oss at du som kunde føler deg informert og involvert. Når det ikke har skjedd her, har vi ikke vært gode nok. Vi vil gjerne gå gjennom saken sammen med deg, forklare vurderingene som er gjort og høre hva du mener manglet underveis. Da kan vi også se om noe burde vært håndtert annerledes. Skriv til oss under Mine skadesaker, så tar vi det derfra. https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Du kan også ringe oss på 915 03 100 hvis du heller vil ta det direkte med et menneske. Hilsen Sara