Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min datter har hatt en alvorlig skade ifm. studieopphold. Er veldig godt fornøyd med oppfølgingen fra Gjensidige i den saken. Det er det som trekker karakteren opp. Gjensidiges vilkår for NHF sin lisensforsikring er for meg helt meningsløse. Dekker ikke utgifter for behandling i det offentlige helsevesen, selv om dette er det rimeligste, og noen ganger det beste alternativet.
Ved skade på bil, - frontkollisjon var det veldig vanskelig å komme i kontakt med saksbehandler. Saksbehandler brukte mye lenger tid på å behandle saken enn selskapet dekket leiebil. Provoserende dårlig kundeservice. En takstkvinne som egentlig ikke hadde ansvar reddet saken og vårt kundeforhold til Gjensidige på ca 200' årlig.
Forsikring utbetalt direkte til veterinær umiddelbart
Uenighet om erstatningsbeløp. Det ble inngått forlik som var sånn "passe". Bortsett fra dette så er jeg sånn totalt sett "noenlunde fornøyd" med selskapet.
Alt gikk smertefritt fra skaden ble meldt. Mine utgifter ble refundert uten problemer.
Hadde 70 i bonus på førje bil men fikk kun 60 nå?
Min erfaring med Gjensidige er veldig god i de sakene jeg har hatt med selskapet. Rask og god behandling.