Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ved skade på bil, - frontkollisjon var det veldig vanskelig å komme i kontakt med saksbehandler. Saksbehandler brukte mye lenger tid på å behandle saken enn selskapet dekket leiebil. Provoserende dårlig kundeservice. En takstkvinne som egentlig ikke hadde ansvar reddet saken og vårt kundeforhold til Gjensidige på ca 200' årlig.
Forsikring utbetalt direkte til veterinær umiddelbart
Uenighet om erstatningsbeløp. Det ble inngått forlik som var sånn "passe". Bortsett fra dette så er jeg sånn totalt sett "noenlunde fornøyd" med selskapet.
Alt gikk smertefritt fra skaden ble meldt. Mine utgifter ble refundert uten problemer.
Hadde 70 i bonus på førje bil men fikk kun 60 nå?
Min erfaring med Gjensidige er veldig god i de sakene jeg har hatt med selskapet. Rask og god behandling.
Beste forsikringen. God service og aldri noe problem.