Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Eg er godt nøgd med den behandlinga selskapet yter.
Hei Kjell Ø. R Tusen takk for tilbakemeldingen din. Det er veldig kjekt å høre at du er godt fornøyd med behandlingen du får hos oss. Vi jobber hver dag for at det skal være enkelt å få hjelp, og at du skal bli tatt godt vare på når du trenger oss. Da er det ekstra hyggelig å vite at du opplever det slik. Har du spørsmål eller trenger hjelp videre, er du alltid velkommen til å kontakte oss. Du kan ringe oss på 915 03 100. Hilsen oss i Gjensidige 😊
En grei behandlingsforsikring. Synes man skulle slippe EK på kr 250 når man også blir skattet for at arbeidsgiver har en slik forsikring
Hei Mette A Takk for at du deler erfaringen din med oss. Fint å høre at du opplever behandlingsforsikringen som grei. Vi skjønner godt at egenandel kan oppleves som en ulempe, spesielt når forsikringen også beskattes gjennom arbeidsgiver. Samtidig er egenandelen en del av hvordan ordningen er satt opp, og den bidrar til å holde kostnadene for forsikringen nede. Innspillet ditt er viktig for oss, og vi tar det med videre når vi jobber med å forbedre løsningene våre. Har du spørsmål om forsikringen din eller vil se nærmere på hva som gjelder for deg, er du velkommen til å ringe oss på 915 03 100. Hilsen oss i Gjensidige 😊
Gode og effektive løsninger - kjapt oppgjør ved skader
Hei Geir T Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Kort og tydelig, det liker vi. Veldig kjekt å høre at du opplever løsningene våre som gode og effektive, og at oppgjøret går raskt når noe først skjer. Målet vårt er nettopp at du skal komme deg raskt videre, med en enkel prosess fra start til slutt. Da er det ekstra hyggelig å høre at det fungerer slik du forventer. Trenger du hjelp med noe, er vi her for deg. Du kan ringe oss på 915 03 100 når som helst. Hilsen oss i Gjensidige 😊
Min erfaring var at Gjensidige gjorde en tilfredstillende jobb. Mens sammarbeidspartner skuffet.
Hei Vidar Takk for at du deler erfaringen din med oss. Det er fint å høre at du er fornøyd med jobben vi har gjort i saken din. Samtidig er det leit å høre at du ble skuffet over samarbeidspartneren vår. Slik skal det ikke oppleves. Vi er avhengige av gode samarbeidspartnere, og da skal du kjenne deg trygg hele veien. Innspillet ditt er viktig for oss, og vi tar det med videre. Hvis du vil at vi skal se nærmere på saken din og det som ikke fungerte, vil vi gjerne hjelpe. Du kan logge inn og skrive til oss i skadesaken din her: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Hilsen oss i Gjensidige 😊
Raskt hjelp og vurdering av saken. Resultatet er strålende.
Hei Axel W Takk for en strålende tilbakemelding. Veldig kjekt å høre at du fikk rask hjelp og en god vurdering av saken din, og at resultatet ble så bra. Vi vet at det betyr mye å komme raskt videre når noe har skjedd. Da skal det være enkelt å melde saken og få den fulgt opp på en god måte. Ta gjerne kontakt med oss hvis du trenger hjelp igjen. Du kan ringe oss på 915 03 100, så er vi klare for å hjelpe deg. Hilsen oss i Gjensidige 😊
Et selskap til å stole på, noen småting kunne vært bedre inne på siden der saken blir behandlet, fint om man kunne se hva man har sendt inn etterpå. Men fornøyd med hvordan mine saker har blitt behandlet.
Hei Arne H. J Takk for at du deler erfaringen din med oss. Det betyr mye å høre at du opplever oss som et selskap du kan stole på, og at du er fornøyd med hvordan sakene dine har blitt behandlet. Samtidig tar vi med oss det du sier om løsningen inne på siden for skadesaker. Hvis du vil, kan du logge inn på skadesakene dine her https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker. Trenger du hjelp eller har spørsmål, kan du også ringe oss på 915 03 100. Hilsen oss i Gjensidige 😊
Jeg oppfatter Gjensidige som et kjapt og pålitelig forsikringsselskap. Dere er der når uhellet er ute, og reagerer kjapt.
Hei Bjørgulf H Takk for at du deler erfaringen din med oss. Det er veldig godt å høre at du opplever oss som kjappe og pålitelige, og at vi er på plass når uhellet er ute. Bulking av bilen flere ganger er aldri gøy, men da er det ekstra viktig at det går raskt og smidig når du trenger hjelp. Det er vi glade for at du kjenner på hos oss. Ta gjerne kontakt hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Du kan ringe oss på 915 03 100 når som helst. Hilsen oss i Gjensidige 😊