Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget ryddig og rask saksbehandling. Gode erfaringer med Gjensidige.
Takk for en strålende tilbakemelding, Knut. Veldig godt å høre at saksbehandlingen opplevdes både ryddig og rask, og at du sitter igjen med gode erfaringer etter brannen i traktoren. Slike tilbakemeldinger betyr mye for oss og viser at vi er på rett vei når det virkelig gjelder. Tusen takk for at du deler det. Hilsen Mathias
Kunde i svært mange år - normalt svært fornøyd /men dette var MERKELIG !
Takk for at du deler dette, Carl, og for at du har vært kunde hos oss i mange år. Det setter vi stor pris på. Godt å høre at resultatet ble som forventet, selv om opplevelsen rundt det hele ble litt merkelig. Slik skal det ikke kjennes ut, og jeg vil gjerne at du får en bedre opplevelse neste gang du kontakter oss. Hvis du ønsker det, tar vi gjerne en prat så vi kan forstå hva som skjedde og rydde opp der det trengs. Du kan nå oss på 915 03 100 eller via gjensidige.no. Takk igjen for at du sier ifra. Hilsen Mathias
Uriktige opplysninger fra saksbehandler. Vi ble tilkjent kontantoppgjør uten å ha bedt om det, men saksbehandler påsto gjentatte ganger at vi hadde bedt om det. Saksbehandling er krevende da all kontakt må skje gjennom nettportalen, uten å kunne snakke med en saksbehandler. Saksbehandler svarte ikke på konkrete spørsmål og korrespondansen bar preg av standardsvar uten å ha vurdert saken. Dette medførte at vi måtte bruke uforholdsmessig mye tid på dette. Det var videre en rekke feil og mangler i skaderapporten som vi måtte bruke mye tid på å rette opp. Dette var veldig synd for vi har bare hatt gode erfaringer med Gjensidige tidligere, dette forholdet er nå betydelig svekket.
Takk for at du sier ifra, Einar. Det du beskriver er krevende og frustrerende, og jeg beklager at du har fått en opplevelse som ikke ligner det vi skal levere. Du skal få riktig informasjon, du skal bli forstått og du skal oppleve at saksbehandleren faktisk vurderer saken din. At du fikk et kontantoppgjør uten å ha bedt om det og at du måtte bruke så mye tid på feil i skaderapporten, er ikke slik vi skal gjøre det. Nettportalen skal gjøre det enkelt å følge saken, men du skal fortsatt få konkrete svar når du tar kontakt. Når du opplever det motsatte, må vi ta det på alvor og rydde opp. Du kan sende oss en melding direkte i skadesaken din her, slik at riktig team kan gå inn i saken og følge den opp videre: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Vit også at du alltid kan klage hvis du ønsker en ny og uavhengig vurdering av saken. Her finner du hvordan du går frem: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Takk for at du tar deg tid til å dele dette. Det hjelper oss å bli bedre. Hilsen Mathias
Skjema ble fylt ut. Dere tok kontakt. Alt må man logge seg inn for å følge med. Men sånn er det
Takk for at du deler dette, Knut. Veldig fint å høre at skjemaet var lett å fylle ut og at vi tok kontakt på en god måte. Jeg skjønner at innlogging kan føles litt tungvint, men der får du samlet alt på ett sted slik at du har full oversikt. Mange opplever det som trygt og ryddig når ting først er i gang. Takk for en hyggelig tilbakemelding. Hilsen Mathias
Dårlig håndtering av skadesaker og håndtering av ny informasjon i etterkant.
Takk for at du sier ifra, Olav. Jeg forstår godt at dette oppleves frustrerende. Når du sender inn ny informasjon i en skadesak, skal du få svar og oppleve at saken går videre. At du ikke fikk det, er ikke slik vi ønsker å ha det. For at vi skal få sett ordentlig på saken din, kan du sende oss en melding direkte i skadesaken din under Mine skadesaker. Der følger du opp alt på riktig sted: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Vi vil gjerne få dette på rett spor igjen. Hilsen Mathias
Jeg er meget godt med oppfølgingen i forbindelse med skaden.
Tusen takk, Magne. Så godt å høre at du har hatt en kontaktperson som har fulgt deg tett og gjort skaden lettere å stå i. Slik ønsker vi at oppfølgingen skal kjennes for alle som trenger oss. Hilsen Mathias
Veldig fornøyd med saksbehandlingen og dialogen med saksbehandler.
Tusen takk, Håvard. Så fint å høre at både saksbehandlingen og dialogen opplevdes god. Slik skal det kjennes når vi følger deg gjennom en sak. Hilsen Mathias