Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig, hjelpsom. Satt igjen med en følelse av å bli forstått.
Hei Else. Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Det betyr mye for oss å høre at du opplevde møtet som hyggelig og hjelpsomt, og at du satt igjen med en følelse av å bli forstått. Trygghet handler nettopp om det, å bli møtt på en god måte når det gjelder. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Hilsen Sara
1. Gjensidige anbefaler oss å fly inn i områder UDI fraråder. 2. Vil heller dekke hotell på ubestemt tid i utlandet, istedenfor å dekke alternativ reise hiem til Norge. Ingen forsikringsfaglig logikk å finne her dessverre.
Hei Karl Dette skjønner vi godt at du reagerer på. Når situasjoner i utlandet blir uoversiktlige, skal du oppleve at vi er tilgjengelige og tydelige, og her har vi åpenbart ikke truffet godt nok. Vi anbefaler ikke reiser i strid med norske myndigheters reiseråd. Samtidig må vi i enkelte situasjoner vurdere hva som er den tryggeste løsningen der og da, basert på helsesituasjon, tilgjengelige fly og lokale forhold. Noen ganger kan midlertidig opphold være tryggere enn umiddelbar hjemreise, men dette skal alltid forklares på en måte som gir mening for deg. Det er tydelig at du ikke har fått gode nok svar, og det tar vi på alvor. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, så ser vi nærmere på saken din og forklarer vurderingene som er gjort. Har dette vært knyttet til en skadesak, kan du også skrive til oss under Mine skadesaker her https://www.gjensidige.no/meld-skade/privat Ønsker deg en fin dag videre! Vennlig hilsen Sara
Rask og enkel prosess 🤗 Lett å melde skade på nett, og god oppfølging etterpå
Hei Sonja, Fantastisk å lese. Tusen takk for at du deler. Det er veldig godt å høre at prosessen var rask og enkel, at det var lett å melde skade på nett, og at du fikk god oppfølging etterpå. Akkurat slik det skal fungere når du trenger oss. Takk for tilliten og for den hyggelige tilbakemeldingen. Vennlig hilsen Kristian
Rask respons og behandlingstid. Veldig god forsikring, som jeg er super fornøyd med
Hei Kim, Tusen takk for en skikkelig hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplevde både rask respons og kort behandlingstid. Akkurat slik det skal være. Ekstra fint er det å høre at du er superfornøyd med forsikringen din. Takk for tilliten og for at du velger Gjensidige. Vennlig hilsen Kristian
Har blitt godt behandlet og forståelsesfullt fra første hendelse.
Hei Unni, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Det er veldig godt å høre at du har følt deg godt ivaretatt og møtt med forståelse helt fra første hendelse. Å være positive og lette å snakke med er viktig for oss, spesielt når du tar kontakt fordi noe har skjedd. Takk for tilliten og for at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian
Meget rask og proff behandling av saken. Dyrlegen som er knyttet opp mot Gjensidige utførte sin del av saken på en framifrå og service minded gjennomløp av saken. Dette bidrar også til å løfte fra Gjensidige som meget seriøs aktør i bransjen,
Hei Oddvar, Tusen takk for en skikkelig hyggelig og grundig tilbakemelding. Det er veldig godt å høre at du opplevde både rask og profesjonell behandling, og ekstra fint at dyrlegen som samarbeider med oss gjorde en så god jobb. Når alle ledd fungerer godt sammen, gir det trygghet for deg og best mulig hjelp når det trengs. Takk for tilliten og for at du løfter oss frem som en seriøs aktør. Det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Kristian
Bra: Forståelig, rettferdig. Forbedre: Å bruke kortere tid. Har erfaring, er fornøyd med behandling av saker.
Hei Zura, Takk for en ærlig og god tilbakemelding. Det er fint å høre at du opplever oss som forståelige og rettferdige, og at du i det store er fornøyd med hvordan sakene dine blir behandlet. Samtidig tar vi ønsket ditt om kortere behandlingstid på alvor. Når noe har skjedd, betyr tempo mye. Vi er glade for at du ønsker å fortsette å bruke forsikring hos oss, og vi jobber hele tiden med å gjøre prosessene raskere og enda bedre. Vennlig hilsen Kristian