Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raskt oppgjør uten mye rot frem og tilbake. Enkelt å finne fram på nett
Hei Tore, Tusen takk for en strålende tilbakemelding! Det gleder oss å høre at du opplevde prosessen som enkel og rask, og at det var lett å finne frem på nett. Vi jobber hver dag for å gjøre det så smidig som mulig for deg, så slike ord betyr mye for oss. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele erfaringen din. Vennlig hilsen Kristian
Alt er tilfredsstillende! Kort behandlingstid og profesjonelle kundebehandlere.
Hei Ole, For en fantastisk tilbakemelding! Vi blir ekstra glade når du trekker frem både kort behandlingstid og profesjonelle kundebehandlere. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves å være kunde hos oss. Tusen takk for at du anbefaler oss videre. Vennlig hilsen Kristian
Kjapp og enkel behandling. God kundeservice og enkel å komme i kontakt med. Problemløsere
Hei Barbro, Så hyggelig å høre at du er kjempefornøyd! Vi blir ekstra stolte når du trekker frem både rask behandling, god kundeservice og at det er enkelt å komme i kontakt med oss. Det er nettopp slik vi ønsker at det skal føles å være kunde hos oss – trygt, enkelt og løsningsorientert. Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian
Alt fungerte bra. Leigebil vart levert reperasjon fint utførd. Ingen ting å sette fingeren på.
Hei Paul, Så godt å høre at alt fungerte som det skulle! Vi blir glade når du forteller at både leiebil og reparasjon gikk knirkefritt, og at du ikke har noe å sette fingeren på. Slik skal det være – enkelt, trygt og problemfritt. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Vennlig hilsen Kristian
Veldig fornøyd med å ha bilforsikring hos Gjensidige forsikring 😀
Hei Tone, Så hyggelig å høre at du er veldig fornøyd med bilforsikringen din hos oss! Det betyr mye for oss at du trekker frem rask behandling – det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves å være kunde hos Gjensidige. Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian
Jeg er veldig fornøyd med Gjensidige forsikring i forbindelse med refusjon av utgifter for operasjon av min hund. Rask og effektiv behandling. Lett å melde inn. Kan absolutt anbefales til andre. Jeg er superfornøyd!
Hei Mona, For en fantastisk tilbakemelding! Det varmer å høre at du er superfornøyd med hundeforsikringen, og at både behandlingstiden og oppgjøret har vært raskt og effektivt. Vi vet hvor mye kjæledyrene betyr, og derfor er det ekstra viktig for oss å gjøre det enkelt og trygt når du trenger oss. Tusen takk for at du anbefaler oss videre – det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Kristian
Som sagt, jeg er meget godt fornøyd med Gjensidige. Det er gunnen til at jeg også er en trofast kunde
Hei Tore, Tusen takk for at du deler hvor fornøyd du er, og for at du har valgt å være trofast kunde hos oss. Det betyr mye for oss å få tilliten din over tid. Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt og trygt å være kunde, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon. Vi setter stor pris på deg! Vennlig hilsen Kristian