Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Som sagt, jeg er meget godt fornøyd med Gjensidige. Det er gunnen til at jeg også er en trofast kunde
Hei Tore, Tusen takk for at du deler hvor fornøyd du er, og for at du har valgt å være trofast kunde hos oss. Det betyr mye for oss å få tilliten din over tid. Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt og trygt å være kunde, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon. Vi setter stor pris på deg! Vennlig hilsen Kristian
Fornøyd med rask behandling og raskt oppgjør. Første gang jeg bruker dette innen forsikring.
Hei Ulf, Så fint å høre at du er fornøyd med både behandlingen og oppgjøret etter nøkkeltapet. Det er ekstra hyggelig at du deler erfaringen din, spesielt når det var første gang du brukte forsikringen på dette området. Vi ønsker alltid å gjøre det enkelt og raskt når uhellet er ute. Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Vennlig hilsen Kristian
Veldig enkelt å melder fra. Rask behandlingstid. Alt i alt tip top
Hei Sah, Så flott å høre at du opplevde det som enkelt å melde fra, og at behandlingstiden var rask. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være – enkelt, effektivt og trygt for deg som kunde. Takk for at du deler opplevelsen din med oss! Vennlig hilsen Kristian
Alltid grei kundebehandling, Setter pris på tilbakemelding til kunde.
Hei Arnt, Tusen takk for gode ord! Det er veldig hyggelig å høre at du opplever kundebehandlingen som grei, og at du setter pris på tilbakemeldingene fra oss. Vi ønsker å være til stede og gi deg den oppfølgingen du trenger, hver gang du tar kontakt. Vi setter stor pris på at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Kristian
Beste forsikringsselskap i Norge, rask søknadsbehandling.
Hei Mamon, For en fantastisk tilbakemelding! Det gjør oss stolte å høre at du mener vi er det beste forsikringsselskapet i Norge, og at du er fornøyd med hvor raskt vi behandler søknader. Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt og trygt for deg, og slike ord gir oss ekstra energi. Tusen takk for at du deler opplevelsen din med oss. Vennlig hilsen Kristian
Forsikringen har dårlige natur skade forsikringer å tilbyde og all for høy egenandel!
Hei Per, Takk for at du deler din opplevelse. Jeg forstår at du er misfornøyd med vilkårene for naturskadeforsikring og egenandelen. Vi ønsker alltid å tilby løsninger som gir trygghet, og det er viktig for oss å høre når noe ikke oppleves som godt nok. Vilkår og egenandeler for naturskade er i stor grad regulert av myndighetene, men vi tar tilbakemeldingen din på alvor og jobber kontinuerlig med å forbedre oss. Vit at du alltid kan klage slik at vi kan se på saken din på nytt. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Takk for at du sier ifra. Vennlig hilsen Kristian
Imøtekommende og veldig hjelpsom. Alltid rask behandling.
Hei Inger, Tusen takk for så hyggelige ord! Det betyr mye for oss å høre at du opplever oss som imøtekommende og hjelpsomme, og at du får rask behandling. Vi ønsker å gjøre det enkelt og trygt for deg, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon. Vi setter stor pris på at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian