Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt fungerte bra. Leigebil vart levert reperasjon fint utførd. Ingen ting å sette fingeren på.
Hei Paul, Så godt å høre at alt fungerte som det skulle! Vi blir glade når du forteller at både leiebil og reparasjon gikk knirkefritt, og at du ikke har noe å sette fingeren på. Slik skal det være – enkelt, trygt og problemfritt. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Vennlig hilsen Kristian
Veldig fornøyd med å ha bilforsikring hos Gjensidige forsikring 😀
Hei Tone, Så hyggelig å høre at du er veldig fornøyd med bilforsikringen din hos oss! Det betyr mye for oss at du trekker frem rask behandling – det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves å være kunde hos Gjensidige. Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian
Jeg er veldig fornøyd med Gjensidige forsikring i forbindelse med refusjon av utgifter for operasjon av min hund. Rask og effektiv behandling. Lett å melde inn. Kan absolutt anbefales til andre. Jeg er superfornøyd!
Hei Mona, For en fantastisk tilbakemelding! Det varmer å høre at du er superfornøyd med hundeforsikringen, og at både behandlingstiden og oppgjøret har vært raskt og effektivt. Vi vet hvor mye kjæledyrene betyr, og derfor er det ekstra viktig for oss å gjøre det enkelt og trygt når du trenger oss. Tusen takk for at du anbefaler oss videre – det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Kristian
Som sagt, jeg er meget godt fornøyd med Gjensidige. Det er gunnen til at jeg også er en trofast kunde
Hei Tore, Tusen takk for at du deler hvor fornøyd du er, og for at du har valgt å være trofast kunde hos oss. Det betyr mye for oss å få tilliten din over tid. Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt og trygt å være kunde, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon. Vi setter stor pris på deg! Vennlig hilsen Kristian
Fornøyd med rask behandling og raskt oppgjør. Første gang jeg bruker dette innen forsikring.
Hei Ulf, Så fint å høre at du er fornøyd med både behandlingen og oppgjøret etter nøkkeltapet. Det er ekstra hyggelig at du deler erfaringen din, spesielt når det var første gang du brukte forsikringen på dette området. Vi ønsker alltid å gjøre det enkelt og raskt når uhellet er ute. Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Vennlig hilsen Kristian
Veldig enkelt å melder fra. Rask behandlingstid. Alt i alt tip top
Hei Sah, Så flott å høre at du opplevde det som enkelt å melde fra, og at behandlingstiden var rask. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være – enkelt, effektivt og trygt for deg som kunde. Takk for at du deler opplevelsen din med oss! Vennlig hilsen Kristian
Alltid grei kundebehandling, Setter pris på tilbakemelding til kunde.
Hei Arnt, Tusen takk for gode ord! Det er veldig hyggelig å høre at du opplever kundebehandlingen som grei, og at du setter pris på tilbakemeldingene fra oss. Vi ønsker å være til stede og gi deg den oppfølgingen du trenger, hver gang du tar kontakt. Vi setter stor pris på at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Kristian