Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hyggelig og hjelpsom. Rask besvarelse av skadesak på bilen
Hei, Dag. Så hyggelig å høre. Når noe skjer med bilen din, skal hjelpen være både rask og enkel. Godt å vite at du opplevde akkurat det. Takk for at du deler erfaringen din. Hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
Greie oppgjør ved skade og rimeligst for meg i flere sammenligninger.
Hei Ingar Så bra å høre at du er fornøyd, både med skadeoppgjøret og prisen. Vi jobber for at det skal være enkelt og trygt å være kunde hos oss, og det er ekstra hyggelig når du opplever det slik. Takk for at du deler erfaringen din. Vi håper du fortsetter å være fornøyd, og vi er her hvis du trenger oss. Vennlig hilsen Kristian
Veldig greit, men litt mye mas om at jeg måtte gå inn på siden min, hvorfor?
Hei Torill Forstår godt at det kan føles masete å måtte logge inn flere ganger. Grunnen til at vi ber deg bruke siden din, er for å ta vare på personvernet ditt og sørge for at informasjonen om deg og saken din er trygg. Da kan vi også hjelpe deg raskere og mer presist, siden vi har alt på ett sted. Takk for tilbakemeldingen – vi tar den med oss videre! Vennlig hilsen Kristian
Se tidligere bemerkninger på min besvarelse. Lekkasjeskader skyldes ekstremvær.
Hei Kjell Takk for at du sier ifra. Hvis du mener at lekkasjeskaden skyldes ekstremvær, og ønsker at vi ser på saken din på nytt, kan du sende oss en ny henvendelse. Logg inn på Mine skadesaker og skriv til oss der, så tar vi en ny vurdering. Du finner tjenesten her: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Vi vil gjerne hjelpe deg videre, og ser gjerne på saken en gang til. Vennlig hilsen Kristian
Rask og tillitsfull behandling av saken. Fint at papirer kan ettersendes ved forespørsel da det gjør det raskere å melde skaden.
Hei Åshild Så hyggelig å høre at du opplevde behandlingen som rask og tillitsfull. Vi vet at det betyr mye å få ting unna når noe skjer, og vi vil gjøre det så enkelt som mulig for deg. At du kan ettersende papirer når det trengs, skal bidra til nettopp det. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din med oss. Vi heier på deg videre, og er her hvis du trenger oss! Vennlig hilsen Kristian
Fornøyd med avtalene. Gjensidige er konkurransedyktige. I tillegg får jeg årlig tilbakebetalt utbytte
Hei, Stein! Så fint å høre at du er fornøyd med avtalene dine og opplever oss som konkurransedyktige. At du også trekker frem det årlige utbyttet er hyggelig å høre, det er en viktig del av det å være kunde hos oss. Takk for at du tok deg tid til å skrive en tilbakemelding til oss. Hilsen Marcus
Har ikke hatt noen problem med Gjensigige, og bytter ikke selskap pga mindre forselder.
Hei, Anstein. Så fint å høre. Det er godt å vite at du opplever oss som på linje med andre på pris, og enda bedre at du ikke har hatt problemer hos oss. Det er akkurat sånn vi vil det skal være. Takk for at du deler erfaringen din. Hilsen Marcus Gjensidige Forsikring