Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God og rask behandling, hygggelige saksbehandlere og oppgjør av skadesaker erfares som effektivt.
Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, Torstein. Det er svært hyggelig å høre at du opplever både rask behandling, dyktige folk og et effektivt oppgjør når du trenger oss. Vi ønsker at hele skadeprosessen skal være enkel å forstå og lett å komme gjennom. Derfor betyr det mye at du deler hvordan du opplevde dette. Takk for at du tok deg tid til å si ifra. Det gir oss viktig drahjelp videre. Hilsen Mathias
Rask, effektiv, holder det den lover, litt høy egenandel, men det har alle forsikringer nå. Enkle og oversiktlige nett sider. Enkelt å finne sak og legge til flere utgifter.
Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, Lene. Det er skikkelig fint å høre at du opplever oss som raske, effektive og til å stole på. At du synes nettsidene våre er enkle å bruke, og at det er lett å både finne saker og legge inn utgifter, betyr mye for oss. Vi jobber kontinuerlig for å gjøre akkurat dette så smidig som mulig. Når det gjelder egenandel er det som du sier en utvikling i hele bransjen, men vi følger nøye med for å holde nivået så fornuftig som mulig. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen. Det gir oss god energi videre. Hilsen Mathias
Kjapp og ryddig behandling utbetaling av skaden kom etter 2dager. Veldig fornøyd
Tusen takk for en strålende tilbakemelding, Sverre. Så godt å høre at skadesaken din ble løst raskt og ryddig. Dette er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves når noe først skjer. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din med oss. Det setter vi stor pris på. Hilsen Mathias
Var vanskelig å melde inn saken på starten, men utenom det Veldig fornøyd med reiseforsikring. De ba om dokumentasjon og erklæringer. Fornøyd med prosessen og behandlingen.
Tusen takk for at du deler opplevelsen din, Wajeeha. Det er fint å høre at du er fornøyd med både prosessen og behandlingen til slutt, selv om starten ble mer krevende enn den skulle være. Det skal være enkelt å melde en reisesak hos oss, så her tar vi med oss innspillet ditt videre. God dokumentasjon er viktig for å sikre riktig oppgjør, men det skal fortsatt føles ryddig og håndterbart hele veien. Takk for at du delte erfaringen din. Det setter vi pris på. Hilsen Mathias
Veldig fornøyd med at dere behandler saker raskt,og raske utbetalinger. Det har vi opplevd hver gang vi melder onn skade. Som vi heldigvis ikke har gjort ofte,men når vi første melder inn en skade går det veldig raskt.
Tusen takk, Lisbeth Dette var utrolig hyggelig å lese. Det betyr mye for oss at du opplever rask behandling og raske utbetalinger når du først har behov for oss. Målet vårt er nettopp å gjøre skadedagen litt enklere og litt mindre stressende. Vi håper selvfølgelig at du slipper flere skader, men hvis det skulle skje igjen står vi klare til å hjelpe deg like godt neste gang. Takk for at du deler opplevelsen din. Det gir oss energi.
Ting er uproblematisk med Gjensidige, og de behandler kunden bra. De krangler ikke på småting og har en grei webløsning.
Tusen takk, Ann Dette var en skikkelig fin tilbakemelding. Det gleder oss å høre at ting oppleves uproblematisk hos oss, og at du får løsninger uten styr og smådiskusjoner. Slik skal det føles når du er kunde hos oss. En grei og tydelig webløsning er også noe vi jobber mye med, så det er ekstra hyggelig å høre at den fungerer godt for deg. Takk for at du deler opplevelsen din. Det betyr mer enn du tror. Hilsen Mathias
Har alltid hatt veldig gode erfaringer med Gjensidige forsikring.
Tusen takk, Finn Dette var en varm og oppmuntrende tilbakemelding. Det betyr mye for oss at du alltid har hatt gode erfaringer hos oss. At det er lett å få kontakt og at servicen oppleves god er akkurat slik det skal føles når du er kunde i Gjensidige. Takk for at du deler opplevelsen din. Det setter vi virkelig pris på. Hilsen Mathias