Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Overaskende ukomplisert. Så for meg lang behandlingstid med mye frem og tilbake. Noe som man ikke gleder seg til når man først og fremst har behov for bistand. Fylte ut i appen og alt ble ferdigbehandlet automatisk uten om og men. Veldig godt fornøyd.
Hei Arild Så hyggelig å lese. Det er ekstra godt å høre at det ble enklere enn du hadde sett for deg, og at alt kunne løses raskt og automatisk i appen. Når du først trenger hjelp, skal veien være kort og uten unødvendig styr. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Si ifra hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
Veldig godt mottatt av saksbehandler. Har ingen ting å klge over.
Hei Arne Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du ble godt mottatt av saksbehandleren, og at alt fungerte slik det skulle for deg. Si ifra hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Kristian
Gjensidige har jeg brukt i adskillige år, og med god nytte hele veien. Presise, ryddige og positive.
Hei Håkon Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du har brukt oss i mange år, og at erfaringene dine har vært gode hele veien. Presis, ryddig og positiv er akkurat slik vi ønsker å være for deg. Si ifra hvis det er noe vi kan hjelpe deg med videre. Vennlig hilsen Kristian
Fornøyd med forsikringen, men ikke med takstmannenen. Svært mangelfull kommunikasjon og oppfølgingsevne.
Hei Julius Takk for at du deler opplevelsen din. Det er bra å høre at du er fornøyd med forsikringen, men det er ikke greit at du har hatt en dårlig erfaring med takstmannen. Mangelfull kommunikasjon og oppfølging skal ikke skje. Dette tar vi på alvor. Takstmannen er en viktig del av kundeopplevelsen, og her høres det ut som vi ikke har levert som vi skal. Det vil vi gjerne følge opp nærmere. Hvis du vil, kan du kontakte oss under Mine skadesaker, så ser vi på saken din og tar dette videre https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Vennlig hilsen Kristian
Dette fungerte bra. Dette var en skade på frontruten.
Hei Normar Takk for tilbakemeldingen. Fint å høre at det fungerte bra, og at ruteskaden ble håndtert på en effektiv måte. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Ta gjerne kontakt hvis du trenger hjelp igjen. Vennlig hilsen Kristian
God service, rask behandlingstid. Rimelige priser.
Hei Lasse Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplever både god service, rask behandling og priser som føles riktige for deg. Si ifra hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Kristian
Det er blitt vanskeligere å fylle ut skjemaene som er blitt litt mer kompliserte for en gammel mann. Enklere hvor man fikk snakke med en saksbehandler straks.
Hei Edvard, og takk for tilbakemeldingen din. Så fint å høre at du er fornøyd alt i alt. Samtidig forstår vi godt at skjemaer kan oppleves mer krevende når de blir mer omfattende. Det skal være enkelt å få hjelp hos oss, også når det er lettere å snakke med et menneske med en gang. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100. Da får du snakke direkte med en rådgiver som hjelper deg videre. Vi tar også med oss innspillet ditt i arbeidet med å gjøre løsningene våre enklere. Vennlig hilsen Sara