Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt gikk veldig raskt og problemfritt. Kan ikke si noe mer enn at jeg er fornøyd.
Hei Tore, Så godt å høre at alt gikk raskt og problemfritt! Det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves. Tusen takk for at du deler hvor fornøyd du er – det betyr mye for oss. Ha en strålende dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Gjensidige kunne ha informert mer i begynnelsen av saken. Var ikke sikker på om selskapet kunne/ville ivareta mine rettigheter og hvilke valg jeg hadde.
Hei Bjorn, Takk for at du deler opplevelsen din. Jeg forstår godt at det er viktig å få tydelig informasjon helt fra starten, slik at du føler deg trygg på at vi ivaretar rettighetene dine og gir deg oversikt over valgene du har. Dette er noe vi tar på alvor, og tilbakemeldingen din hjelper oss å bli bedre. Ønsker deg en god dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Raskt og enkelt vedrørende skademelding samt tilbakemelding
Hei Terje, Takk for at du deler opplevelsen din! Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være – raskt, enkelt og med tydelig tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Raskt og effektivt oppfølging av saken,er fornøyd med gjensidige
Hei Rune, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med saksbehandlingen! Vi vet hvor viktig det er med rask og effektiv oppfølging, og det er nettopp slik vi ønsker at det skal oppleves. Tusen takk for at du deler opplevelsen din – det gir oss ekstra motivasjon til å fortsette å levere på dette nivået. Ha en flott dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Et seriøst selskap som er en ryddig og trygg partner å ha i ryggen når uhell og skader skjer.
Hei Rune, Tusen takk for de gode ordene! Vi setter stor pris på at du opplever oss som en trygg og ryddig partner når det virkelig gjelder. Å ha kundene i fokus er noe vi jobber for hver eneste dag, og det er ekstra motiverende å høre at du merker det. Vi er her for deg – uansett hva som skjer. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Helt grei behandling av min skadesak. Saksbehandler er stundom litt vanskelig å få i tlf.
Hei Ståle, Takk for at du deler opplevelsen din. Det er bra å høre at du er fornøyd med behandlingen av skadesaken din. Samtidig forstår jeg at det kan være frustrerende når det tar tid å få tak i saksbehandler på telefon. Vi jobber hele tiden med å bli enda bedre på tilgjengelighet, og tilbakemeldingen din hjelper oss å se hvor vi kan forbedre oss. Ønsker deg en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Rask og proff behandling God oppfølging hele veien.
Hei Bård, Tusen takk for en så positiv tilbakemelding! Det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves – raskt, profesjonelt og med god oppfølging hele veien. Vi setter stor pris på at du deler opplevelsen din, og det gir oss ekstra motivasjon til å fortsette å levere på dette nivået. Ha en strålende dag videre! Vennlig hilsen Kristian