Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt grei behandling av min skadesak. Saksbehandler er stundom litt vanskelig å få i tlf.
Hei Ståle, Takk for at du deler opplevelsen din. Det er bra å høre at du er fornøyd med behandlingen av skadesaken din. Samtidig forstår jeg at det kan være frustrerende når det tar tid å få tak i saksbehandler på telefon. Vi jobber hele tiden med å bli enda bedre på tilgjengelighet, og tilbakemeldingen din hjelper oss å se hvor vi kan forbedre oss. Ønsker deg en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Rask og proff behandling God oppfølging hele veien.
Hei Bård, Tusen takk for en så positiv tilbakemelding! Det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves – raskt, profesjonelt og med god oppfølging hele veien. Vi setter stor pris på at du deler opplevelsen din, og det gir oss ekstra motivasjon til å fortsette å levere på dette nivået. Ha en strålende dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Registrerte tap av verdigjenstand på en mandag sente inn kvittering og info Tirsdag fikk jeg beskjed om pengene var på vei. Det kaller jeg supert forsikring selskap Gjensidige
Hei, Bjørn! Så bra å høre at saken din gikk så sømløst fra start til slutt. Når du registrerer tapet en dag og pengene allerede er på vei dagen etter, er det akkurat slik vi ønsker at opplevelsen skal være når noe skjer. Setter pris på at du delte tilbakemeldingen din med oss. Hilsen Marcus
Bra... fornøyd med det som skulle gjøres takk for hjelpen
Hei John, Så bra å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk! Vi vet hvor viktig det er at bilberging går raskt og smidig når uhellet først er ute. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding – det setter vi stor pris på. Ha en trygg og fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Har vært kunde i mange år, og er meget fornøyd. Også skadebehandling når skade har oppstått. Anbefales, og husk at de har utbetalt utbytte de siste årene, som bør hensyntas i regnestykket.
Hei Ole, Tusen takk for at du deler erfaringen din! Det er ekstra hyggelig å høre fra kunder som har vært med oss i mange år, og at du er fornøyd både med skadebehandlingen og det vi tilbyr. Vi er stolte av å kunne gi utbytte til kundene våre, og det er flott at du trekker frem dette – det er en viktig del av regnestykket for mange. Vi setter stor pris på tilliten din, og håper du fortsetter å være fornøyd i årene som kommer. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Trygt og godt å kunne ringe alarmsentralen når vi ble syke på tur. De ordnet med lege mens vi snakket med de, kunne da reise til oppgitt adresse å få hjelp.
Hei Vigdis, Så godt å høre at du følte deg trygg da du trengte oss på reise! Alarmsentralen vår er der nettopp for å hjelpe når noe uventet skjer, og det skal være enkelt å få rask hjelp – uansett hvor du befinner deg. At du fikk ordnet legehjelp mens du snakket med oss, viser at vi leverer på det vi lover. Takk for at du deler opplevelsen din – det gir oss inspirasjon til å fortsette å være der for kundene våre, når det virkelig gjelder. Ønsker deg mange trygge og gode reiser fremover! Vennlig hilsen Kristian
Dårlig oppfølging og liten støtte. Lang behandlingstid førte til at jeg måtte utbedre feil på egen regning, og etter avslag fra Gjensidige står jeg med en vanskelig sak i forhold til reklamasjon mot selger.
Hei Øyvind, Dette høres både frustrerende og krevende ut. Vi ønsker at alle skal føle seg godt ivaretatt hos oss, og det er tydelig at vi ikke har levert som forventet i saken din. Når behandlingstiden blir lang og oppfølgingen ikke er god nok, forstår vi at det kan få store konsekvenser – spesielt når du må ordne opp selv og står i en vanskelig situasjon med reklamasjon mot selger. Vennlig hilsen Kristian