Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God kommunikasjon med Gjensidige og verksted. Greit oppgjør.
Hei Sølvi, Så hyggelig å høre at du er fornøyd! God kommunikasjon og et greit oppgjør er viktig for oss, og det er flott at du opplevde samarbeidet med både oss og verkstedet som positivt. Takk for at du deler opplevelsen din – det setter vi stor pris på. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Bra hjälp och snabbt genomfört och fick hjälp av en kunnig person
Hei Juha, Så godt å høre at du fikk rask og god hjelp med bilbatteriet! Det er viktig for oss at du møter folk med kunnskap og engasjement når du trenger det. Takk for at du deler opplevelsen din – det gir oss ekstra motivasjon til å fortsette å levere på det som betyr mest for deg. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Jeg opplever at Gjensidige er imøtekommende og viser innsikt og empati i en ofte stresset situasjon. Derfor anbefaler jeg Gjensidige til andre jeg kjenner!
Hei Asbjørn, Tusen takk for en varm og tillitsfull tilbakemelding! Det betyr mye for oss å høre at du opplever oss som imøtekommende og at vi møter deg med innsikt og empati, spesielt når situasjonen er stressende. At du anbefaler oss videre til andre, er det beste skussmålet vi kan få. Vi lover å fortsette å være til stede for deg og de du bryr deg om. Ha en strålende dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Jeg har vært fornøyd med dere, både med vann skaden og med bilen, alt har gått så greit, har heldigvis ikke hatt så mange skader, dere har vært alletiders med meg, vennligst Helen
Hei Helen, Så hyggelig å lese tilbakemeldingen din! Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være – enkelt, trygt og greit, enten det gjelder vannskade eller bil. Vi er glade for at du har hatt få skader, og at du har følt deg godt ivaretatt når du har trengt oss. Tusen takk for de fine ordene – de betyr mye for oss. Ha en strålende dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Rask og positiv respons etter vannskade i huset, som gjorde huset ubeboelig.
Hei Egil, Tusen takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det er godt å høre at du fikk rask og positiv hjelp da du trengte det som mest, spesielt i en krevende situasjon med vannskade og ubeboelig hus. Vi vet hvor viktig det er å føle seg ivaretatt når uhellet er ute, og vi setter stor pris på at du trekker frem kundebehandlingen vår. Ønsker deg alt godt videre! Vennlig hilsen Kristian
God informasjon, rask behandling av saken. Saksbehandler ivrig etter å få behandlet saken. Vi måtte vente på vannpumpe for å teste hele systemet på hytta. Det er ikke ofte at det er kundens skyld at saken blir forsinka. Bra medarbeider!
Hei Vidar, Tusen takk for at du deler opplevelsen din! Det er flott å høre at du følte deg godt ivaretatt, og at du fikk god informasjon og rask behandling. Vi vet at ventetid kan være frustrerende, spesielt når det skyldes forhold utenfor vår kontroll. Derfor er det ekstra hyggelig å lese at du opplevde saksbehandleren som engasjert og løsningsorientert. Slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
rask automatisk behandling, men jeg klaget og da ble saken sendt videre for manuell gjennomgang. venter fremdeles...
Hei Hans, Takk for at du deler erfaringen din. Det er bra å høre at den automatiske behandlingen gikk raskt, men jeg forstår at det kan være frustrerende å vente når saken sendes videre til manuell gjennomgang etter en klage. Noen ganger tar det litt ekstra tid fordi vi må gå grundig gjennom alt på nytt for å sikre en rettferdig vurdering. Vennlig hilsen Kristian