opplever dårlig kommunikasjon og ellers synes jeg det er veldig ritete opplegg
Har du en tilsvarende erfaring med Gjensidige Forsikring?
Gjør som Ann K. K. U og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Gjensidige Forsikring du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Det er ikke interesse. Det kan variere pris uten noe grunner.
Fleksibel, god kundeservice Enkel å ha med å gjøre
Tegnet livs-, helse- og uføreforsikring hos Gjensidige. Fikk tilsendt et helseerklæringsskjema for utfylling og krysset av på "allergi" og "astma", sistnevnte var noe jeg hadde under barndommen og vokste av meg. Allergi er noe jeg knapt trenger medisiner mot, men det hender enkelte år basert på pollenspredning. Hver gang jeg får medisiner er det noe nytt og bedre, og jeg husker selvfølgelig ikke navnet på dette, men understreket at det kunne kjøpes reseptfritt og var i bruk maks noen uker de årene det var nødvendig. Åtte måneder i etterkant får jeg brev om at jeg har oppgitt utilstrekkelige helseopplysninger, samt at, om man leser kontrakten med omhu, er det tydelig at man har betalt på hva jeg vil kalle en "ugyldig" forsikring i 8 måneder, dersom jeg skulle være uheldig med helsa i denne perioden, hadde jeg hatt problemer med en eventuell utbetaling. Dette anser jeg som problematisk og totalt uakseptabelt av en seriøs aktør, som kunde å bli opplyst om dette etter åtte måneder fremfor f.eks. umiddelbart.
Veldig ryddige forhold, pliktoppfyllende kundebehandlere