Meny

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Gå til Gjensidige Forsikring
3,4/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
7
av 30 innen
forsikringsselskap
69%
anbefaler
Gjensidige Forsikring

"rotete"

Omtale om Gjensidige Forsikring skrevet av Ann K. K. U for 15.12.2020 10:37

Gjensidige Forsikring har totalt 1883 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Ann K. K. U
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"rotete"
1 syns denne omtalen er nyttig

opplever dårlig kommunikasjon og ellers synes jeg det er veldig ritete opplegg

Bytt.no
"rotete" skrev Ann K. K. U om Gjensidige Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Gjensidige Forsikring?
Gjør som Ann K. K. U og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Gjensidige Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ikke interesse"

Det er ikke interesse. Det kan variere pris uten noe grunner.

Lisekristin H
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Fleksibel"

Fleksibel, god kundeservice Enkel å ha med å gjøre

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Når man i ettertid finner at man har betalt på ugyldig forsikring grunnet "manglende dokumentasjon""
1 syns denne omtalen er nyttig

Tegnet livs-, helse- og uføreforsikring hos Gjensidige. Fikk tilsendt et helseerklæringsskjema for utfylling og krysset av på "allergi" og "astma", sistnevnte var noe jeg hadde under barndommen og vokste av meg. Allergi er noe jeg knapt trenger medisiner mot, men det hender enkelte år basert på pollenspredning. Hver gang jeg får medisiner er det noe nytt og bedre, og jeg husker selvfølgelig ikke navnet på dette, men understreket at det kunne kjøpes reseptfritt og var i bruk maks noen uker de årene det var nødvendig. Åtte måneder i etterkant får jeg brev om at jeg har oppgitt utilstrekkelige helseopplysninger, samt at, om man leser kontrakten med omhu, er det tydelig at man har betalt på hva jeg vil kalle en "ugyldig" forsikring i 8 måneder, dersom jeg skulle være uheldig med helsa i denne perioden, hadde jeg hatt problemer med en eventuell utbetaling. Dette anser jeg som problematisk og totalt uakseptabelt av en seriøs aktør, som kunde å bli opplyst om dette etter åtte måneder fremfor f.eks. umiddelbart.

Pernille H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ryddige forhold"

Veldig ryddige forhold, pliktoppfyllende kundebehandlere

Gjensidige Forsikring har totalt 1883 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR