Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Et selskap med god dekning og rask saksbehandling.
Hei Dagfinn, Tusen takk for anbefalingen! Det er flott å høre at du er fornøyd med både dekningen og hvor raskt vi behandler saker. Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt og trygt for kundene våre, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon. Vi setter stor pris på tilliten din. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Trivelig folk, go hjelp! Ringer jeg så får jeg svar av de jeg lurer på
Hei William, Så godt å høre at du opplever oss som trivelige og hjelpsomme! Vi vil at det skal være enkelt å få tak i oss, og at du alltid får svar på det du lurer på. Takk for at du deler opplevelsen din – det gir oss energi til å fortsette å levere god service. Vi setter stor pris på tilliten din. Ha en super dag videre! Vennlig hilsen Kristian
God hjelp fra begynnelse til slutt. Veldig fornøyd.
Hei Elisabeth, Så hyggelig å høre at du har fått god hjelp hele veien! Vi setter stor pris på at du deler opplevelsen din, og det gir oss ekstra motivasjon å vite at du er veldig fornøyd. Slik skal det føles å være kunde hos oss. Takk for tilliten – vi er her for deg når du trenger oss. Ha en strålende dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Vi fikk rask tilbakemelding om at skaden ble dekket.
Hei Elin, Takk for at du deler opplevelsen din. Det er godt å høre at du fikk rask tilbakemelding fra oss, og at skaden ble dekket. Slik skal det være. Vi tar med oss tilbakemeldingen din om Haugaland Caravan videre. Samarbeidspartnerne våre er viktige, og vi ønsker at hele prosessen skal oppleves trygg og enkel for deg. Hilsen Kristian
Saken ble løst på en grei måte, slik det bør være i slike saker.
Hei Ove, Takk for at du deler opplevelsen din. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være – enkelt, greit og trygt når du trenger oss. Vi setter pris på at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Hilsen Kristian
Forsikringssaken min ble positivt avgjort på veldig kort tid. Veldig lett å legge inn saken på Gjensidiges hjemmeside.
Hei Inger, Så hyggelig å høre at du fikk en så god opplevelse! Vi jobber for at det skal være enkelt å melde inn saker, og at du får raskt svar. Takk for at du deler – slike tilbakemeldinger gir oss ekstra energi til å fortsette å gjøre en god jobb. Hilsen Kristian
Jeg skrev omtalen på bakgrunn av tap av bilnøkler, men jeg er veldig godt fornøyd også med de andre forsikringene.
Hei Arvid, Tusen takk for at du deler erfaringen din! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd både med hjelpen du fikk da bilnøklene ble borte, og med de andre forsikringene dine hos oss. Vi ønsker å gjøre det enkelt og trygt for deg, uansett hva du trenger hjelp til. Hilsen Kristian