Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gjensidige behandler skadesaker raskt og for min del er jeg neget fornøyd.
Hei, Leif! Så fint å høre at skadesaken din ble behandlet raskt, og at du er veldig fornøyd med opplevelsen. Når ting går effektivt og riktig vei, vet vi at vi har levert som forventet. Hyggelig at du deler dette med oss. Hilsen Marcus
Gjensidige er til å stole på, rask behandling av alle saker
Hei, Dag! Veldig hyggelig å høre at du opplever oss som til å stole på, og at sakene dine blir behandlet raskt. Når det fungerer jevnt og forutsigbart, vet vi at vi er på rett vei. Godt å få en så tydelig tilbakemelding. Hilsen Marcus
Veldig rask og god behandling av saken, meget godt fornøyd
Hei, Beathe! Så fint å høre at du opplevde saken som både raskt og godt håndtert. Når behandlingen flyter smidig og resultatet blir bra, vet vi at vi har gjort jobben vår. Veldig hyggelig å få en slik tilbakemelding. Hilsen Marcus
Raske lösninger og skolerte personer. Kan anbefales.
Hei, Johne! Så hyggelig å høre at du har hatt en positiv opplevelse hos oss. Raske løsninger og fagfolk som kan det de holder på med er akkurat det du skal møte når du trenger hjelp. Takk for anbefalingen. Det setter vi stor pris på. Hilsen Marcus
Bra med utbytte. Bra med veldig rask hjelp. Har stort sett veldig god erfaring med Gjensidige.
Hei, Mona! Så fint å høre at du er godt fornøyd. Rask hjelp og utbytte som oppleves som bra er viktige deler av det å føle seg trygg som kunde. At du stort sett har veldig gode erfaringer med oss, betyr mye. Takk for at du tok deg tid til å dele dette. Hilsen Marcus
Forsikring stoler ikke og tro ikke på kunder når det skjer feil uten vilje. Og kunder er åpent og samarbeider for å finne ut og rette opp. Men til slutt reaksjoner og konsekvenser fra Gjensidige er urimelige og uforholdsmessig. Dessverre.
Hei, Arkadij! Jeg forstår godt at dette oppleves både urimelig og frustrerende. Når en feil skjer uten vilje, og du som kunde er åpen og samarbeidsvillig for å rydde opp, skal du bli møtt med dialog og forklaring. Ikke med reaksjoner som føles uforholdsmessige. Jeg anbefaler at du skriver direkte til oss i skadesaken din under Mine skadesaker. Der kan du forklare hvordan du opplevde prosessen og hvilke konsekvenser dette fikk for deg: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du sier tydelig ifra. Slike tilbakemeldinger tar vi på alvor. Hilsen Marcus
Enkelt og smertefritt - Akkurat slik vi kunder vil ha det.
Hei, Jarl! Sånn liker vi det. Enkelt, smertefritt og rett på sak. Når det fungerer akkurat slik du forventer som kunde, da har vi gjort jobben vår. Takk for at du delte en så presis og treffende tilbakemelding. Hilsen Marcus