Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget god erfaring. Følte meg godt i varetatt. Viste med ord omtanke for meg som hadde mistet min beste venn
Hei Inger Tusen takk for at du deler dette med oss. Det gjør inntrykk å lese. Når man mister sin beste venn, er det en sorg som setter spor, og da betyr det mye å bli møtt med omtanke og forståelse. Det er godt å høre at du følte deg ivaretatt og møtt med varme i en vanskelig tid. Det er akkurat slik vi ønsker å være når livet gjør vondt. Takk for tilliten du har vist oss. Vennlig hilsen Kristian
Rask og enkel behandling av skade saker. Slipper å bruke mye tid på dette.
Hei May Takk for en fin tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplever skadebehandlingen som rask og enkel, og at du slipper å bruke mye tid på det selv. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal fungere. Si ifra hvis du trenger hjelp igjen. Vennlig hilsen Kristian
Hei, Jeg var fornøyd med behandlinger min bil av hos Gjensidige ingen klager på. Tusen takk
Hei Supinya Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med behandlingen av bilen din hos oss, og at alt fungerte som det skulle. Takk for tilliten. Si ifra hvis du trenger hjelp igjen. Vennlig hilsen Kristian
Måtte reise hjem tidligere p.g.a. sykdom for å få behandling i Norge. Ble syk 1.februar. Avgjort i april.
Hei Karstein Dette skjønner vi godt var en krevende situasjon. Å bli syk på reise og måtte reise hjem tidligere for behandling er belastende i seg selv. Når avgjørelsen i tillegg tar tid, blir det ekstra tungt. Vi ser at saken din strakk seg fra februar til april. Selv om noen saker krever mer dokumentasjon og vurdering, skal du oppleve tydelig informasjon og god oppfølging underveis. Hvis det ikke har vært godt nok her, tar vi det på alvor. Vennlig hilsen Kristian
Oversiktlig, rask og effektiv behandling. Ingenting å utsette.
Hei Marit, Tusen takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det er veldig hyggelig å høre at du opplevde behandlingen som oversiktlig, rask og effektiv. Slik skal det være. Ønsker deg en riktig fin dag! Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Jeg er superfornøyd med selskapet. Lett å melde inn skade og hyggelige folk når du ringer. Veldig behjelpelig med å løse saker.
Hei Jeanette, Tusen takk for de fine ordene. Det betyr mye for oss at du er så fornøyd, og at du opplever det som enkelt å melde inn skade. Vi er også glade for at du møter hyggelige folk som hjelper deg når du ringer, og at sakene dine blir løst på en god måte. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Min erfaring med Gjensidige er positiv, rask tilbakemelding når man melder tap eller skade. Ingen negative kommentarer.
Hei Ellen, Tusen takk for at du deler erfaringen din med oss. Det er veldig fint å høre at du opplever behandlingen som rask og ryddig. Slik skal det være når du trenger oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige