Dere har avtale med falck, men falck er ikke bra, har ikke bare kundeservice, de tar for lang tid på en sak.
Har du en tilsvarende erfaring med JBF Forsikring?
Gjør som Zozk og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om JBF Forsikring du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
10/10 forsikring, billig ingen ser ut til å klarer matche. Upåklagelig kundeservice
Har gjentatte ganger forsøkt å flytte en måneds "gratis" forsikring fra Enter på et nybilkjøp og til JBF uten å kunne gjennomføre dette..
Det er riktig nok «billig» men, de er vanvittig treige. Mobilen min ble knust for en måned siden, jeg har fortsatt ikke fått svar etter all dokumentasjon er innsendt og verksted uttalelse m.m gøy å ikke ha egen mobil hele julen. Saksbehandlere svarer en Mail i uken ca 1 setning så må man vente i 1-2 uker på neste setning.. slik drar de ut tiden å håper at du gir opp.
Gode forsikringer som dekker alt. Enkelt å gjøre evt endringer på Jbf.no. Kundebehandlere som forstår hva du snakker om, og skjønner problemet uten å måtte spørre flere ganger. Vært kunde der i mange år, og alltid like fornøyd. Melder endringer og skade via nettsiden.