Stort sett fornøyd som kunde. Helt til uhellet er ute. Man bør beregne god tid på det å få svar fra saksbehandlingsavdelingen. Jeg lurer faktisk på om JBF er underbemannet? ? ?

Har du en tilsvarende erfaring med JBF Forsikring?
Gjør som Øystein og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om JBF Forsikring du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Hos JBF får du personlig og god behandling. De forstår din situasjon og er veldig behjelpelige. Syns de er raske, effektive og har empati. Meget, meget fornøyd!

Kun hatt dårlige opplevelser som kunde. Tar motpartens side, lite interessert i å hjelpe. Vanskelig å få kontakt med både på telefon og mail. Arrogante og lite behjelpelige saksbehandlere. Gode priser, men kost heller på deg en dyrere forsikring som faktisk virker om uhellet skulle være ute. Jeg er ferdig som kunde her!

U problematisk og rask utbetaling av Forsikrings oppgjør. Den praktiske veiledning av kunde behandler var også meget god. jeg har vært kunde hos Jernbanepersonalets bank og forsikring i over 30 år, kommer aldri til å skifte forsikringsselskap.

hurtig oppgjør etter skade og bra service. enkelt og greit å fylle ut skadeskjema
