Landkreditt Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dei hjelpe ikke til når det først har vert et uhell ute!
Etter 6 mnd har de endelig klart å rette opp i forsikringene. Summer, adresser har vært feil. Jeg har betalt forsikringer for boliger(adresser) jeg aldri har oppgitt. Utrolig mye rot.
Lite oppfølgning og ingen kontakt utover mail/sms .
Enkel og god service. Hyggelige personer og snakke med og god veiledning.
Får ikke svar på konkrete spørsmål. Blir sendt fra person til person. Gikk nesten en uke før jeg fikk svar på pris, og da purret jeg 3 ganger
Har et antall forsikringer på olike hus og gjenstander og ved gjennomgang av disse kunne jeg ikke finne noen kvittering for forsikring på et av husene. Ringte opp Landkreditt for om mulig å få en kvittering. Fikk da beskjed om at denne typen forsikring var ulønnsom for selskapet så de hadde sagt den opp for et antall mnd siden. Så kan det vel være, men dette har jeg aldri fått beskjed om !!!, hvilket har medført at nevnte hus har stått uforsikret i over 4 mnd. Totalt uakseptabelt... Fikk be om at de sendte mailen, og har nå fått den, så min mailadress har de og den fungerer. Har imidlertid ikke fått noen forklaring på hvorfor ingen har meddelt meg denne oppsigelsen, og heller ingen beklagelse. Hadde jeg hatt flere forsikringer hos dette selskapet hadde jeg sagt opp dem på dagen. Styr unna !!!
Hadde en skade som ikke skulle berøre bonus. Men ved hovedforfall påfølgende år, var samtlige forsikringer økt med 100%. Ringte å klaget på dette. Men fikk til svar at forsikring var et fellesskap, å jeg hadde brukt mye av fellesskapets penger, så da måtte jeg også betale mer. Slo meg til ro med det, å betalte. Fikk lovnader om at hvis jeg kjørte skadefritt neste år, skulle jeg ikke få økning i forsikringspremie neste år. Men året etter kom det en ny økning på 100%. Å da hadde jeg vært skadefri. Byttet forsikring selskap på dagen.