Landkreditt Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hadde en flomskade i våres i mai, måtte fikse gårdsplassen min selv i oktober, har ikke fått en krone eller noe oppfølging, totalt fraværende ved skade, takstmann kom etter 3 uker, og så arrogante saksbehandlere har jeg ikke sett noen sinne, null oppfølging, ingen som spør om noe er noe skadet/borte i flom. Når du trenger de, er de totalt fraværende, klaget til kunde ombudet der, de bare trenerer. Brukt 2mnd ingen svar, største drittselskap dette.
Har hatt Landbruksforsikring i 6 år og er strålende fornøyd med kundeservice og priser. Samt om uhellet er ute opptrer de ryddig og har god informasjon. Vil virkelig anbefale dette forsikringsselskapet.
Rask og grei service. Etter godt tilbud i starten så er totalpris blitt dårlig sammenlignet med andre
Hver gang de sender regning så kommer det purregebyr på den, har ikke fått regningen før den kommer med purregebyr, dette er hvert år siden jeg ble kunde der.
Middelse flinke, middels tilgjengelige, tilsynelatende ikke villige å gi informasjoner til sine kunder. Jeg leter nå etter billigere priser.
Bra forsikringer, lite kommunikasjon av endringer, forandringer.
Vi gikk over til Landbruksforsikring i juni 2017 etter anbefaling fra en nabo og er veldig godt fornøyd med oppfølging og service. Vi var ganske overrasket over at vi kunne spare nesten 20000 kroner og var spent på om det ville bli prisøkning etter et år. Hadde nettopp et trivelig oppfølgingsmøte med vår rådgiver fra Hadelandskontoret og prisen har ikke endret seg! Positivt å se at Landbruksforsikring er i området vårt daglig, fin profilering av bilene! Helt klart en ekstra trygghet å vite at dem aldri er langt unna, noe vi savnet hos tidligere selskap. Godt også at det er blitt bedre konkurranse i markedet, vi kan med trygghet anbefale dem videre til andre her på Toten!