Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kjapt oppgjør etter skade på bil. Veldig god kundeservice. Og har ikke ditto i lang tlf. kø de gangene jeg har hatt kontakt med de.
Det beste forsikringsselskapet jeg har hatt noen sinne. Raskt svar fra agent, hurtig oppgjør hvis man skulle være så uheldig og trenge dem. Jeg sparte 10000 kr i forhold til et av de andre store selskapene jeg har vært kunde i mange år. Anbefales på det varmeste. Jeg har tilogmed samme agent og forholde meg til de gangene jeg lurer på noe. Sendte melding i dag til han og informerte at jeg trenger grønt kort (forsikringsbevis), etter 5 minutter fikk jeg sms på telefon "Hei Terje, ikke noe problem. Jeg har bestilt det til deg. Du har det i postkassa om noen dager. Ha en god sommer. K." sånn funker det hos NEMI forsikring. Kan varmt anbefales. Terje.
Bilen min skled på isen under parkering og lagde en liten rift, ca 5.5 cm lang og 1.2 mm bred! Ingen bulk! De vil jeg skal betale kr 12.666,- for den lille riften!!! Den andre bilen må jo ha byttet ut hele fronten! Dette er helt absurd og jeg kommer til å skifte selskap!
Billigere enn mange andre, men har mye dårligere dekning enn de fleste andre. Hadde et uhell med PC slik at den ble ødelagt, men ble ikke dekket av innboforsikringen så den skaden kostet meg nesten 10 000 kroner. Hadde annet selskap tidligere og der dekte innboforsikringen skader på PC, mobiltelefon. etc. Dette gjør at jeg ikke stoler på at selskapets andre forsikringer også gir meg en nødvendig trygghet for at man får erstattet ting hvis/når det skjer noe!!
Har alltid hatt god kommunikasjon med selskapet og de er veldig behjelpelige. God service og ikke minst pris.
I forbindelse med gjennomgang av våre forsikringer, benyttet vi oss av Bytt.no for å undersøke om det kunne være hensiktsmessig for oss å bytte selskap. Vi fikk tilbud fra 3 selskaper. Alle tilbudene var gjort på forskjellig grunnlag. Vi kontaktet derfor selskapene pr e-post hvor vi listet opp hva vi ville at tilbudet skulle inneholde av ulike poliser. På dette tidspunktet falt et selskap av lasset, mens Nemi og det siste selskapet satte opp nytt tilbud. Vi ble kontaktet av kunderådgiver hos Nemi som ville forsikre seg om at vi hadde fått det vi etterspurte, mens tilbudet fra det siste selskapet virket som om forespørselen var lest med et halvt øye. Som kunde så ønsker jeg ikke å bruke mye tid til å følge opp så mange ganger. Vår kunderådgiver heter (Anonymisert) og anbefales.
Hva kan man si. De ønsker forklaring på sykdom som man var ikke kjent før en stund siden. Så når man prøver å si hvilken sykdom det gjelder kommer det avbrytelse at det ikke dekkes av dem. Men prøvde å si at det er oppdaget sykdom før 20 dager siden der er bare som pipa lider en vei. Kronisk dekkes ikke. Er det profesjonelt fra dem. De ønsker å vite mer og mer som man må offentligjøre den hemmelige sykdom journal! For et dri#% selskap. No pasarane!
OK på forsikringsoppgjør ved skade på båt. Nettsiden kan sikkert bli bedre, eksempelvis å kunne legge inn forespørsel på nye forsikringer ved "bilbytte" uten for mye tidsbruk.
Har vært Nemi kunde i over et år nå, og må si meg veldig fornøyd med dette selskapet. Jeg var noe skeptisk til å bytte da man ofte hører at selskapene kommer med lokketilbud det første året for så å skru opp prisen, men via min faste kontaktperson, så har prisene holdt seg på akkurat det samme nivået ved hovedforfall. Veldig fornøyd! Kan varmt anbefale Nemi til andre som har sett seg leie på økninger i pris og som ønsker fast kontaktperson😊
Byttet til Nemi rundt juletider i 2017, og har vært veldig fornøyd med service. Så langt gode produkter, bra service av en fast kontaktperson, og markedsledende priser. Jeg kan varmt anbefale Nemi videre.
En reise til utlandet for familien måtte avlyses pga sykdom på et av familiemedlemmene. Etter en telefon til Nemi fikk vi beskjed om hva vi måtte gjøre, hvilke papirer de hadde behov av. Alt løste seg helt uproblematisk, og vi fikk betalt tilbake våre utgifter. Veldig fornøyd med service og oppfølging på dette.
Utrolig fornøyd med oppfølging. Kundeservice er utrolig bra. Selv om Nemi er et stort selskap føler jeg at jeg får et personlig forhold til kundebehandleren. Tipp topp tommel opp!
Fikk et for godt til å være sant forsikringstilbud fra (anonymisert) i Nemi forsikring. I etterkant av at tilbudet ble oversendt meg på mail, ble jeg nærmest nedringt, og bombandert på SMS natt og dag!. Jeg var på tidspunktet på ferie, og hadde ikke mulighet til å gå gjennom avtalen i detalj, men ble alikevell forsøkt pushet til å inngå avtalen som om jeg ved gjentatte anledninger sa jeg måtte få lov å lese gjennom først. Når jeg først leste gjennom avtalen var den ikke laget ihht til min eksisterende forsikringsavtale (som ble oversendt), og var full av hull. Huset var mindre, mindre WC/toalett avløp, uisolert garasje etc. Jeg ba også spesifikt om utvidet reiseforsikring (75 - 90 dagers). Selger sa Nemi ikke hadde dette, selv om det står med store bokstaver i avtale at en slik utvidelse finnes. Helt klart en måte å spare penger å gi meg bedre pris. Jeg konfronterte selger med de avvik og justeringer jeg såg nødvendige og følte selv jeg ble nærmeste anklaget for å fare med løgn. Jeg har også ved gjenntatte anledinger fått tilsendt SMS'er som er tiltenkt andre kunder. Når jeg avslo tilbudet fikk jeg en direkte ufin SMS kl 22 på en Mandags kveld. Selger mente også at andre selskaper som eks DNB (som jeg har fått et annet godt tilbud av) driver med konspirasjon og har fjernet dårlig omtale om seg selv fra internett. Jeg finner opplegget svært uproft og useriøst. Stay away!
Bra på salg av forsikringer. Etter dette var servicen laber. Forsøkt å sette opp avtalegiro med disse uten at dette lykkes. Fakturaene ente til inkasso. Betalt og sagt opp forsikringene skriftlig. Blir fortsatt fakturert da Nemi ikke har avsluttet forholdet som jeg har bedt om.
NEMI / FRENDE Har lest igjennom alle kommentarer her om dette selskapet om misnøye og ros. Hadde en hyggelig telefonsamtale med agenten fra Frende forsikring. Har sett igjennom tilbudet jeg fikk. Har kontaktet min egen forsikringsagent her i Nemi og sammenlignet selskapene og velger å bli der jeg har mine forsikringer i dag i Nemi forsikring. Kommer til å takke nei til Frende men ønsker dem lykke til videre.
Etter å ha byttet til NEMI og betalt to månedsavdrag får jeg beskjed fra TFF om at bilen min ikke er forsikret og at den skal avskiltes. De har åpenbart ikke oppdatert det offentlige registeret. Da jeg ringer NEMI for å fikse det får jeg ikke kontakt med dem etter å ha ventet i en halv time - kanskje det skyldes at det var fredagen etter himmelfartsdag, men dog ikke akseptabelt.