Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Overraskende dårlig kundeoppfølging. Gikk glipp av faktura (havnet i spam-filter), som gjor at forsikringen ble stanset. Dette ble jeg informert om via et brev, over 2 uker etter at forsikringene ble stanset. Betalte så fakturaen, og hørte ingenting fra de med forespørsel om når forsikringene mine ble aktivert igjen. Nesten 2 måneder og 5-6 epost purringer etterpå, får jeg endelig et generisk svar som informerer om at jeg ikke har aktiv forsikring.
Er veldig fornøyd, måtte søke hjelp på Tenerife på grunn av kraftig bronkitt, greit oppgjør etter hjemkomst.
E-mail til personlig kundekontakt er byttet ut med en generell kundemail som de ikke svarer på. Egenandel ved skadeoppgjør ikke i henhold til avtale. Billig selskap på alle områder. Styr unna!
Prisene er suverene, men Avtalegiro fungerer ikke etter gjentatte forsøk. Vanvittig irriterende!
De har greie priser, men kun god kundeservice i innsalgsperioden. Etter det så roter de mye. Ringer for eks inn og skal endre på en forsikring, men blir ikke alltid registrert.
Vi er fornøyde med prisen vi har fått og mener det er riktige priser.