Nemi Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har aldri hatt skade på bil siden jeg fikk førerkort i 1989. Møtet med Nemi ifm min første bilskade har vært helt uforståelig dårlig fra ende til annen. For det første skjedde skaden på bilen min 20/1-17. Jeg fikk bilen tilbake først 4/4, 75 dager etter skaden. Jeg er glad for at jeg har en annen bil, hvis ikke hadde det vært vanskelig å få dagene til å gå rundt. Jeg har opplevd tilbakemeldinger underveis fra Nemi svært mangelfulle, og jeg har hele tiden måttet mase på et verksted som pent sagt virker svært useriøst. Første gang bilen var påstått reparert, var den full av riper og manglende reparasjoner. Når jeg klaget på dette, ringte en svært lite hyggelig takstmann fra Nemi meg og da skadene ikke kunne kommet av sammenstøtet. Han har også ringt personen som kjørte bilen på skadetidspunktet og påstått det ikke var noe autovern der skaden skjedde. Vi har bilder som motbeviser dette. Senere ringte en skadesjef og påsto bilen min ble brukt i næring og derfor skulle trekkes mva fra. Jeg opplevde denne telefonsamtalen som nærmest sjikanerende, og med ufin framferd av denne personen. Jeg måtte til og med få en revisorbekreftelse på at mine opplysninger var riktige, ikke det Nemi påsto, og de måtte selvfølgelig gi seg på dette. Det er en svært enkel oppgave for Nemi å sjekke dette på egen hånd, bare å se hvem bilen er registrert på, dvs meg som privatperson. Jeg har selvfølgelig sagt opp alle mine forsikringer hos Nemi etter dette og kommer aldri til å bli kunde igjen. Jeg har aldri opplevd så drøyt dårlig kundebehandling med så mange grunnløse beskyldninger noen sinne hos noe selskap, uansett bransje. Ingen er i nærheten en gang. De burde rett og slett skamme seg.
Tror de begynner å øke premiene etterhvert. Skal bli greit å sammenligne. Ellers rask og fin kundeoppfølging.
Skulle forandre betalingsfrist fra månedlig til hver 3 måned, snakket med en der og hun sa at det blir ikke noe problem, så plutselig får et brev som sier at forsikring er avsluttet nå og må betale et beløp.
Fungerer greit nok, men har bare blitt dyrere og dyrere for hvert år. Så nå er de dyrest av alle jeg har sjekket. Holder på og bytte nå.
Flotte trivelige og hjelpsomme, fått all den hjelp jeg har trengt.
Virket som at dem ville ha meg som kunde og strakk seg veldig godt for å få meg som kunde, hadde bilforsikring i Sparebank 1 og betalte 10300 kroner i året og halverte forsikringen med å skifte til Nemi :) Halverte også dyreforsikringen:-)