Forsikring

Nemi Forsikring omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
1
av 23 innen
forsikringsselskap
73%
anbefaler
Nemi Forsikring

"For dyrt"

Omtale om Nemi Forsikring skrevet av Jonny for 09.10.2018 17.54

Nemi Forsikring har totalt 614 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Nemi Forsikring?
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"For dyrt"

For dyrt, men det går ann å komme til enighet på annen pris, jeg har bedd om papirutgave om min forsikring men får ikke det.

Bytt.no
"For dyrt" skrev Jonny om Nemi Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Nemi Forsikring?
Gjør som Jonny og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Nemi Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Billig og begrenset"

De er billige og har god kundeservice, men det er ganske mange forsikringer de ikke har eller leverer. Det gjelder både personforsikringer og forsikringer i forbindelse med utleie av fritidsbolig og forsikring av materialer på byggplass som ikke er oppført.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Kjempefornøyd med nemi"
4 syns denne omtalen er nyttig

God service. Er meget fornøyd så langt. Å har anbefalt mange av mine venner og prøve Nemi. Samme når på døgnet å uka en lurer på noe så er det svar å få. Det er meget positivt for min del.

Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Veldig bra respons angående bilskade"
2 syns denne omtalen er nyttig

Min kone ble rygget på og skadet bilen ganske mye. Fikk veldig rask og god tilbakemelding og oppfølging fra Nemi med tanke på utbedring av skade og utbetaling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Saksgang og oppgjør"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde et flott velfungerende integrert kjøl/fryseskap som ikke rakk å bli så alt for gammelt før et kraftig lyn og tordenvær tok knekken på det. Kontaktet mitt forsikringsselskap Nemi forsikring en tid før stengetid og forklarte hva som var skjedd, fikk beskjed om å skrive en kort forklaring som inneholdt det aller viktigste på epost til dem, noe jeg gjorde og sendte fortløpende. Dagen etter nokså tidlig på dagen tok jeg en telefon til selskapet for å høre hvordan det gikk, jeg skjønte vel egentlig at jeg ikke hadde gitt selskapet rare tiden, men utålmodigheten min i forhold til å ikke ha et fungerende kjøle/fryseskap gjorde det til at jeg bare måtte "mase litt". Dette vil jeg påstå selskapet taklet veldig bra, fikk et nytt telefonnummer som jeg kunne ringe for å komme rett til der sakene ble behandlet. Saksbehandleren hadde ikke rukket å komme til min sak ennå (selskapet hadde ikke vært åpent så lenge), men saksbehandleren viste en flott smidighet og tok utfordringen på direkten. Etter en samtale på nøyaktig 12 min var saken skrevet, vurdert og behandlet. Bekreftelse på at jeg fikk den hjelpen jeg hadde håpet på fikk jeg muntlig i slutten av samtalen. Noen minutter etter samtalen var avsluttet kom bekreftelsen også skriftlig pr epost. Jeg må ærlig si at jeg ble litt imponert og ekstra glad når saksbehandlere som man egentlig ikke har noe forhold til likevel viser slik profesjonell smidighet på direkten, det hadde jeg ikke ventet . Ønsker å takke det jeg opplevde som en forståelsesfull saksbehandler ved navn (anonymisert), men vil også rette et takk for hjelpen til den lynkjappe saksbehandleren sørpå ved navn (anonymisert) som gjorde saken ferdig på direkten.
A.H

Nemi Forsikring har totalt 614 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no