Sparebank 1 Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig dårlig erfaring ved skade oppgjør etter husbrann. Følte oss kriminelle, fikk elendig behandling. Var værre enn husbrannen
Byttet til sparebank 1 på nyåret. Fikk lavere pris enn i tidligere selskap og samme dekninger. I tillegg til tilbud på livsforsikringer. Bruker også sparebank 1 som bank, og det er en veldig praktisk oversikt over bank/forsikringstjenester på en og samme nettside. Har ikke testet dem på oppgjør enda, men har sett at de gjør det godt på uavhengige undersøkelser
Blir fort litt avstand, da man ikke har en direkte kundekontakt man kan kontakte. I tillegg så oppleves de veldig dyre på båt og bil.
Får den hjølpen en spør etter. De er noe dyr men god service så langt når en kommer ut for noe. De kan bli noe bedre på oppfølging av sine kunder som har hvert der lenge.
Har vært kunde i Sparebanken i 30 år. I 12 år har jeg hatt bilforsikring hos Sparebanken og har kjørt skadefritt. For en uke siden var jeg uheldig og havnet i grøfta med bilen på en liten vei. Bilen ble skadet og sendt på verksted. Det ble opprettet skadesak og en mutt og småsur dame på telefonen sendte meg en sms med et skadenr. Hun ville ikke engang si navnet sitt: "Det står i meldingen!" var svaret. Nå har bilen vært inne på reparasjon i en uke. Ikke et pip fra Sparebanken. Verkstedet (et merkeverksted) undrer seg også hvorfor de ikke får opplysninger fra forsikringselskapet. To ganger har jeg måttet selv ringe fram og tilbake mellom verksted og forsikringselskap for å formidle info jeg selv ikke har peiling på. Reparasjon av bilen blir selvsagt svindyrt. Jeg sitter fortsatt å lurer på om jeg må ta opp lån for å finansiere den eller om forsikringen vil dekke skaden. Bilen er ferdig i dag. Jeg har den dyreste bilforsikringen som Sparebanken tilbyr, men blir altså ikke informert eller fulgt opp på noe som helst vis. Elendig kundebehandling. Jeg skal definitivt bytte bilforsikring snarest.