Sparebank 1 Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Blir fort litt avstand, da man ikke har en direkte kundekontakt man kan kontakte. I tillegg så oppleves de veldig dyre på båt og bil.
Får den hjølpen en spør etter. De er noe dyr men god service så langt når en kommer ut for noe. De kan bli noe bedre på oppfølging av sine kunder som har hvert der lenge.
Har vært kunde i Sparebanken i 30 år. I 12 år har jeg hatt bilforsikring hos Sparebanken og har kjørt skadefritt. For en uke siden var jeg uheldig og havnet i grøfta med bilen på en liten vei. Bilen ble skadet og sendt på verksted. Det ble opprettet skadesak og en mutt og småsur dame på telefonen sendte meg en sms med et skadenr. Hun ville ikke engang si navnet sitt: "Det står i meldingen!" var svaret. Nå har bilen vært inne på reparasjon i en uke. Ikke et pip fra Sparebanken. Verkstedet (et merkeverksted) undrer seg også hvorfor de ikke får opplysninger fra forsikringselskapet. To ganger har jeg måttet selv ringe fram og tilbake mellom verksted og forsikringselskap for å formidle info jeg selv ikke har peiling på. Reparasjon av bilen blir selvsagt svindyrt. Jeg sitter fortsatt å lurer på om jeg må ta opp lån for å finansiere den eller om forsikringen vil dekke skaden. Bilen er ferdig i dag. Jeg har den dyreste bilforsikringen som Sparebanken tilbyr, men blir altså ikke informert eller fulgt opp på noe som helst vis. Elendig kundebehandling. Jeg skal definitivt bytte bilforsikring snarest.
Syntes prisene har blitt noe høye. Ordner alt veldig raskt og enkelt
God service, lette å komme i kontakt med. Det dårlige er at det er så mange forskjellige forsikringsavtaler å velge i mellom at det er lett å dobbelt forsikre seg og trippelt forsikre seg og da føler man seg lurt når man har forsikringer man ikke hadde trengt å tegne forsikring for.