Sparebank 1 Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde en parkert bil som ble kjørt på, motparten hadde min farge på bilen sin, og vitnebeskrivelse fra overvåkningskamera, men det hjalp ikke. De skulle ha 10.000kr og 30% bonustap for å hjelpe. Verdt å nevne at dette var "Topp-forsikringen" deres. Anbefaler ingen å bruke Sparebank 1 Forsikring.
Bra kundeforhold, men i overkant dyre synes jeg. Ønsker og høre meg litt rundt siden jeg aldri har byttet selskap før.
Styr unna, de gjør alt for å ikke utbetale oppgjør. Vi har hatt både Sparebank 1 forsikring og Gjensidige, og Gjensidige er 100% bedre på alt, de er raske, utbetaler oppgjør og ikke noe frem og tilbake. Sparebank 1 har klart å styre seg unna de sakene vi har meldt inn, lang tid bruker de også, anbefaler absolutt ikke!!!!
Har trafikkforsikring og reiseforsikring og selve dekningen er bra men de tilbyr ikke gode priser for langvarige kunder med få forsikringer.
Alt gikk fint og ordnet avtalegiro. Var sen med å få penger inn 2 mnd å ga beskjed om at jeg var avhengig å få mine mnd penger fra nav. Likevel avtalegiro ble ikke trekt fra konto som avtalt, og nå forlangte di hele årssummen for å få det i orden, noe jeg ikke har mulighet til. Viste ingen forståelse som banker flest!
Ringer og spør om en spesifik sak som jeg ikke får svar på. Bare idag har jeg snakket med tre forskjellige konsulenter hvor ingen av dem kan svare på mitt spørsmål om hva reiseforsikringen dekker mtp på helikopter utsettelser fra Nordsjøen. Da jeg (av flere konsulenter) blir oppfordret til å ringe skadeavdelingen deres ettersom konsulentene ikke kan svare blir jeg møtt av en sint konsulent som forteller meg at jeg IKKE skal ringe skadeavdeligen med slike henvendelser, ettersom det telefonnummeret KUN er for å melde skade,, selv om jeg forklarer at samtalen har blitt overført av en av deres kollegaer. Deres vilkår er ikke nødvendigvis selvsagte å begripe når det kommer til spesifikke situasjoner, og da må kundeservice kunne opplyse om dette når man tar kontakt. For slikt er essensielt å ha fullstendig klart for seg før skade/uønsket situasjon oppstår. Nå får jeg sannsynligvis ikke reist grunnet dette, eller så tar jeg en stor risiko. Dette er meget uheldig, og absolutt uønsket. Lite bemanning under høytider er ingen unnskyldning når de driver et firma som også skal være tilgjengelig da, ettersom vi alle betaler for å også være forsikret under høytider. Vil nå bytte tegne forsikring i et annet firma som viser seg mer kompetente. Har tidligere hatt ok erfaring med Sparebank1 Forsikring, men nå viste de seg fullstendig udugelige! Ukompetente folk for å si det mildt, og dette kan ikke forsvares