Sparebank 1 Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I all min kommunikasjon med selskapet rundt forhandling av pris, situasjoner med skade, endring av forsikringer etc. blir jeg møtt med en tone og vilje som tilsier at de ikke lengre ønsker meg som totalkunde
De topper alle når det kommer til det vi kunder hater, å melde skade. De er kjempe villige til å ordne opp for kunden å at dette skal være en lettelse å ikke mer byrde. De setter ikke spørsmål ved uhellet du har hatt å minimalt med spørsmål rundt hele oppgjøret. Har virkelig hatt goe opplevelse med LO favør SR-bank forsikring, å anbefaler alle som lurer på hvem de skal tegne med å velge SR-bank du får maks hjelp å forståelse, raske avgjørelser. Og sitter igjen med en følelse av tilfredshet å gi service.
Varierende. Sak 1 - Uproblematisk - enkel takst, gjennomføring og oppgjør. Sak 2 - Stor frustrasjon og feilaktige beregninger, mye krangling og dokumentering før saksbehandler innrømmet sine feil og rettet opp disse.