Sparebank 1 Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter jeg var på ferie og ble frastjålet mobil og kort ringte jeg sparebank1 som heldigvis hadde en internasjonal "nødlinje" som er åpen 24/7 og fikk sperret kortene mine samt meldt mobilen som stjålet. Når jeg var kommet hjem fra ferie forklarte jeg hva som hadde skjedd og det tok minst 2 minutter for meg å få tilsendt penger til ny mobil via sparebank1 forsikringsoppgjøret. Super kundeservice! Kunne ikke blitt mer fornøyd. Er medlem gjennom LO.
Intet dårlig å si om dem, hjelpsomme, lette å komme i kontakt med.
Det var langt i fra dyrt når vu byttet selskap men etter kort tid fordoblet prisen seg. Kort ventetid på å ringe kundeservice
De er dyre og er ikke interressert i å forhandle om billigere forsikringer selv om man har har vært total kunde i 20 pluss år
Har opplevd dårlig service fra kundebehandler som ikke følger opp. Regningen ble større pga feilberegnet bonus. Nå må jeg ha lavere bonus i enda ett år, forsikring ble dermed dyrere enn dem jeg byttet i fra. Styr unna. Du får god behandling når du inngår forsikring. Etter det betyr du ingenting. Selgerne er bare ute etter å hanke deg inn som kunde og få sin bonus.
Bra forsikring, men dem klarer ikke og fange opp spørsmål og svarer med motspørsmål noe jeg finner j#%lig irriterende og da vil jeg bytte, må ha forsikringssum delt opp i månedlig betalinger, noe dem ikke klarer.