Sparebank 1 Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde lekkasje på badet der det kom vann opp sluken. Trengte renovasjonsbil. Fikk ingen hjelp men ble bedt om å fikse selv og sende rekning til SR-bank etterpå. Veldig dårlig service... De kunne også kun hjelpe mellom 8-16 i arbeidsdager. Jeg skulle reise på ferie og det ble totalt kaos. Når man betaler for å ha forsikring og en forsikringssak oppstår - da forventer man hjelp.
Veldig bra forsikringsselskap og bank. Gode tjenester og gode digitale løsninger.
Vi har aldri hatt skade, og når det skjedde, så henvendte jeg meg til forsikringsselskapet for at de skulle hjelpe. Jeg hadde super innbo, så jeg visste at skaden skulle dekkes, fordi det undersøkte jeg på forhånd. Plutselig fikk jeg melding om at skaden ikke ble dekt. Jeg henviste til vilkårene, men da hadde de gardert seg med en annet vilkår som slo ihjel det som skulle garantere erstatning. Jeg stod på mitt og klagde på vedtaket. Da kom vedkommende som behandlet vedtaket og sa de hadde brukt feil vilkår, men det hjalp ikke. Jeg kunne ha gått til klagenemnda, men jeg gidder ikke bruke mer tid på dette. Det er utmattende å sloss mot dem. De får betalt for å sørge for at utbetalingene blir minst mulig. Kundeservicen var heller ikke bra. Nå har vi byttet forsikringsselskap, og vi ble oppringt fra Sparebank1 Forsikring. Men aldri mer. Vi holder på å flytte fra banken også, men det er en annen historie.
Er fornøyd, men dæm er dyr på en bil som jeg har. Kundeservice er veldig bra, min erfaring ingen ting og klage på utenom at dæm er dyr på en bil.
Har innboforsikring gjennom LO Favør. Leiligheten jeg leier er blitt utsatt for en vannskade, en skade jeg er helt uten skyld i. På ubestemt tid må nå gulv og vegger tørkes, og jeg må flytte ut. I vilkårene står det at merutgifter til annet bosted (i dette tilfelle hotell) dekkes. Men så enkelt er det ikke. Har hatt tre samtaler med tildels sure og lite imøtekommende saksbehandlere. I den siste samtalen ble jeg så å si bare bedt om å ikke kreve å få dekket opphold på hotell, blant annet fordi jeg får redusert husleie. I vilkårene står det ingen ting om en egenandel på dette (3000). Men det var det, ifølge saksbehandleren. Den sure saksbehandleren mente deretter jeg gjerne kunne betale hotell selv, og så kunne det kanskje vurderes å betale ut erstatning. Jeg spurte så hva dealen blir om arbeidet i min leilighet blir langvarig. "Neeeei, da bør du nok ut og leie en leilighet", svarte hun. Jeg bor nå midlertidig på et sted sju mil unna arbeidsstedet, og må betale en formue i bompenger til og fra jobb. Konklusjon: Man føler ikke akkurat en får hjelpen man trenger.
Du får hjelp med en gang. Jeg synes de har behandlet min hundeforsikring dårlig.
Rask oppgjør for knust mobiltelefon. Fikk liten hjelp av selskapet da min parkerte bil ble påkjørt. Føreren av den andre bilen nektet å skrive under på skademelding. Løy om hendelsesforløp og skyldspørsmål, Saken tok unødvendig lang tid. Selv om jeg hadde vitner og uttalelse fra verksted at skaden ikke kunne stemme overens med det den andre føreren påstod. Følte at motparten ble trodd mer enn meg uten noen som helst dokumentasjon. Brukte mye tid med NAF advokater, dokumentasjon og verksted uttalelser.