Storebrand Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ikke et selskap jeg har hat god erfaring med før , ble tvangs overført til dem fra Nemi , og før det tvangs overført til Nemi , detter tar aldrig slutt , jeg vil velge selskap selv , ikke drive å bli flytta frem og tilbake mellom selskaper hvert forbanna år for så å måtte betale nye og ekstra kostnader hvert bidige år når en må signere nye avtaler! , de sender SPAM mails i postkassen , de har ikke mulighet til å sende faktura på e-post slik som nemi gjorde , de skader samfundet og regnskogen med papir søl og spam i postkassen , helt utrolig i 2021.
Byttet våren 2020, byttet tok fra Storebrand sim side hele 90 dager med bare rot som gjorde at hus bil mc innbo tilslutt sto uten forsikring. Jeg hadde endel innestående hos min gammle forsikringsselskapet noe som reddet meg fra å stå forsikringsløs men som også gjorde at jeg Ikke heller fikk beskjed. Da Storebrand skulle gi kompensasjon for feilen slo de av 2000kr og kortet ned forsikringen fra 12 til 11 måneder så kompensasjonen ble 0.. Så og stole på storebrand da skal du følge godt med.
Ble overflyttet fra Nemi til Storebrand. Vanskelig å få svar på spørsmål ang. vilkår. Jeg klarer ikke lese mellom linjene på avtale vilkårene, noe kundebehandlere heller ikke klarer. Nå har jeg vært i kontakt på chat, tlf og mail uten å få et skikkelig svar. Dårlig oppfølging og dårlig kundebehandling. Takk for meg Storebrand!!!
Bestilte endring av dekningen i februar. Hadde en skade i mars. Fikk beskjed om at dekningen jeg hadde bestilt i februar enda ikke var trådd i kraft og fikk således ikke dekningen jeg hadde bestilt
Overflyttes fra Nemi. . Om jeg godtar tilslutt..🤔🤨 På sidene deres står det at det er samme vilkår og samme pris. Det er det ikke! Gjør de oppmerksom på dette, at de også tar vekk ett viktig vilkår. Og til og med leverer ett dyrere tilbud! Da sier de at jeg ikke trenger å bry meg med vilkårene de har skrevet! De vil holde de samme vilkår jeg har fra før..? Jeg vil ha det endret skriftlig vilkårene, som i Nemi, som de lover skriftlig på sine nettsider.. Både fra Nemi og Storebrand. De sier da at de har det på opptak, det holder sier de, (vel jeg har ikke opptaket!) Og sender ikke meg nytt som viser dette skriftlig.? .det står, tross alt, at hvis man ikke gir beskjed/endrer om vilkårene, så er man enige i det skriftlige! Gjør de også oppmerksom på at jeg er medlem huseierne, og om de da ikke skal gi meg 20 %avslag? Som deres selskap og huseierne skriver.? Gir de da min tillatelse /kundenummer i huseiernes.. Alt dette skriftlig på mine sider hos de. Svarene jeg får er som om de ikke forstår!.. De ber meg godta at huseierne får min tillatelse til å bekrefte å følge opp at jeg er kunde..? Da har jeg skrevet mitt kundenummer og gitt Storebrand tilatelse, men likevel ser jeg ikke at de bekrefter minus 20 % avslag på fakturatilbudet? .. Her er det mye galt ut og går.. Lukter svindel lang lei. De svarer ikke på hva jeg spørr. Endrer ikke etter hva de selv har skrevet på sine nettsider.. Når jeg henviser til dette.. Så kundevennlighet? Ikke sett den ennå skriftlig - der ser det kun ut som de ikke forstår.. eller muntlig.-svært sur under tlfsamtale, da jeg til og med er evnt ny kunde.. . Her bør man se seg om godt! Skriv ned alt på 'mine sider' og ta skjermbilder, så du har bekreftet dette. For kommer dine sider vekk, så har du ikke dette ved mail.
Vanskelige, dyre, ikke kunde endelige, elendige rett og slett, jeg skal aldri tilbake til Storebrand det skjer ikke nei da er det bedre å Ikke ha forsikring
har ikkre utbetalt bilskade etter innkjøring av en sykkel på bil min fra fjor(2020) i august
Jeg synes de er litt dyre, kunnet godt ha senket prisen på bilforsikringer
Hadde en parkering skade og det gikk veldig bra med alt med Storebrand. Ingen krøller.
De burde gi meg samme pris når de overtok etter Nemi. Og de burde sende meg et forsikringstilbud i god tid. Og gjerne ringe meg.
There was 2 minor cases on our car. Storebrand asked us to register on website. We reported it, but found out too costly to use insurance. We decided not to use it. Storebrand reduced our bounce with 20% on the 2 cases anyway. I wrote 5-6 messages to communicate and explained I have not used insurance, therefore should not get bounce reduction. They insisted the reported cases are reason to reduce the bounce. I called other companies, none do so as Storebrand! In the end, they claimed "har stått som bonsubelastende da vi har fått inntrykk av at du ønsket å bruke forsikringen i disse sakene". Storebrand reduces bounces based on their own impression, not on fact. How ridiculous and hopeless! No stay with Storebrand any more.
Fornøyd med Nemi forsikring , men ble oppkjøpt av storbrann forsikring ,
Hadde en god opplevelse med Storebrand i begynnelsen, men dem blir for dyre
Jeg har i mange år hatt en (rimelig) forsikring på huset mitt gjennom et forsikringsselskap som heter Nemi forsikring. September/oktober 2020 fikk jeg beskjed om at Storebrand tok over alle Nemis kunder, men at jeg skulle få beholde den (rimelige) forsikringen jeg har hatt gjennom Nemi forsikring. Jeg ble dermed flyttet over til å bli kunde i Storebrand. Gjeldende forsikringer (hus + innbo) ble videreført slik de var da jeg hadde forsikring gjennom Nemi. Forsikringspremien er betalt for ut år 2021. I går ringte jeg Storebrand for å høre om muligheten for å kjøpe en ny forsikring på et annet hus som jeg skal kjøpe. Representanten fra Storebrand sa at de ikke hadde mulighet til å forsikre mitt nye hus, og han kunne også opplyse meg om at den rimelige forsikringen jeg i dag har på mitt første hus var feil, og at premien for denne forsikringen måtte settes opp. Begrunnelsen for økningen i premien på forsikringen min var at Storebrand visstnok hadde oppdaget at Nemi forsikring hadde gitt gale opplysninger til Storebrand vedrørende min forsikring. Forsikringspremien min ble økt på dagen selv om jeg tydelig sa fra om at dette har de ikke lov til. Jeg arbeider nå med en klage til finanstilsynet. Hold dere unna Storebrand forsikring. Terningkast null.
Styr unna dette selskap. Gode på pris men ikke hjelpe når man trenger det. Hadde vannskade som jeg fikk dekket et beløp på, men skade var større enn først antatt og venter på tilbake melding ennå 3mnd senere. Ringet og purrer 5 ganger og blir lovt og ringe tilbake men hører ikke noe
Nemi ble kjøpt opp av Storebrand og jeg ble automatisk med over, prisen ble dyrere uten noe tillegg i forsikringsvilkår eller informasjon om nye priser.